יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

לימור בן מויאל נמרולוגית קבלית ומעצימה

לימור בן מויאל היא נומרולוגית קבלית. לימור היא אדם מרתק שאי אפשר להתעלם ממנו.
ללימור נחשפתי דרך הפייסבוק, הפוסטים שלה שהיו מלאים הדרכה ורוחניות שהותירו אותי מרותקת. הרגשתי חובה להיפגש איתה. 
ללימור סיפור חיים מרתק ומלא תהפוכות. בשנות העשרים לחייה, התגוררה לימור בחו"ל, שם פגשה מטפל רוחני, שטען שנפשה לא תמצא מנוחה עד שתתחיל לטפל באנשים באופן רוחני. 
מספר שנים אחר כך, בעקבות טרגדיה משפחתית בה נרצחו שתי דודותיה של לימור בפיגוע ירי, החלה לימור את המהפך הרוחני שלה. 
היא הרגישה שהיא מקבלת מסרים ומתקשרת 'מבלי להתאמץ', לימור למדה נומרולוגיה בצורה מעמיקה אצל המומחה משה גולדברג
לאחר סיום הלמידה לימור החלה בקבלת לקוחות והכנת מפות רוחניות והלקוחות לא הפסיקו להגיע. בנוסף לנומרולוגיה הקבלית אותה למדה, לימור החליטה להעשיר את הידע המקצועי שלה, היא פנתה לקורסים רוחניים רבים, שהדומיננטי בניהם הוא טיפול באמצעות אנרגיית הסוסים

סוס היא חיה שאינה אוהבת היסוס, היא אוהבת הובלה ומנהיגות ומסתכלת קדימה לעבר עשיה. סוס היא חיה מלאת חמלה והכלה (ע"ע רכיבה טיפולית). לימור למדה טיפול באנרגיית הסוסים, לימור עברה הכשרה מעמיקה ומתחברת לאנרגייה המכילה-חומלת-מעמיצה של הסוסים, לכן יכולה לקדם ולעודד את המטופלים שלה באמצעות האנרגייה. למטופל וללימור אין מגע פיסי עם הסוס, אלה עצם ההתחברות האנרגטית של לימור לאנרגיית הסוסים יכולה לימור לעודד ולקדם את המטופל. 

בנוסף מציעה לימור טיפול יסודי באנרגיית הסוסים למשך 21 ימים. בהם מטופלים רבים מעידים על קידום חייהם צעד קדימה, השתחררות ממטעני עבר וכו. 

לימור אינה עוסקת בעתידות או שינוי שם (למעט הוספת אותיות), היא מכוונת לעשייה ולקידום. לכל אדם השנה העוצמתית שלו - אליה רצוי שיהיה מוכן. פה לימור נכנסת לתמונה ויודעת לכוון נומרולוגית את המטופלים שלה. לי היא מאוד עזרה. 

לימור מטפלת בכמה מימדים שונים: נומרולוגיה קבלית, התחברות וטיפול באמצעות אנרגיית הסוסים, תקשור 'טבעי', ואמצעי נוסף ומדהים שלימור פיתחה (תודות ליכולות שלה), פתיחה בליקוטי מוהר"ן - לימור היחידה בארץ שפותחת בליקוטי מוהר"ן. פתיחה מתבצעת לשתי שאלות בלבד.
לי באופן אישי, הפתיחה היתה חוויה מעמיצה.

באמצעות כל הטיפולים שמציעה לימור, היא מכוונת את מטופליה  ויותר מזה - מחזקת ומעודדת לעשייה ולתקווה.

לימור עדיין מעשירה את עולמה הרוחני והידע שלה באמצעות שיעור תורה אצל הרב יובל הכהן אשרוב, לימור לומדת כבר מזה עשור ולא מפסיקה להרחיב את הידע שלה במגוון תחומים על מנת לחזק ולעזור ללקוחות בצורה הטובה והמקיפה ביותר. 

הטיפולים בתל אביב 
ניתן לקבוע גם הרצאות, ערבי רווקות, וערבי נומרולוגיה
052-5674406


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...