יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

פר דרייר - המומלצת של יפו! פשוט דה בסט!

אני רוצה לספר לכם על איך הגעתי ליפו היום אחר הצהריים בשיא המהירות (שזה כבר נס) מצאתי חנייה (נס מספר 2) ופשוט צללתי לתוך מקום שגרם לי להנות כל רגע במשך 3 שעות!!!

איפה? במקום הכי קסום ביפו! פר דרייר, המסעדה שעושה כבוד ליפו, כבוד לאוכל טוב, כבוד למוזיקה קצבית אך נעימה שתמיד מתנגנת, כבוד לאורחים שבאים. כי אחרת איך תסבירו ששתי מבוגרות וגורה אחת נהנות מכל רגע במקום אחד.
פר דרייר רחבת ידיים ויש תמיד מקום להכל, יש כסאות בר, יש ספות, יש אפילו מקום לעגלה! נו, חשבו פה על הכל!
מה בלסנו 3 שעות???


התחלנו בקטנה עם סלט בורגול מעולה. פשוט מעולה, עם שקדים ואגוזי מלך פריכים וגרגרי רימון. סלט פשוט ומדויק שלא הפסקנו לאכול! עד הגרגר האחרון!


הזמנו פיצה פלורנטין שהיתה עם שמן כמהין, ואורוגולה וביצה עלומה. פיצה דקיקה אומנם, קצת חטיפית, אבל מלאה בטעם עם גבינה עשירה ושמן הכמהין הוסיף והיה מדויק. גם פה - חיסלנו עד תום הכל! טעים !!!


המשכנו עם סטייק אנטריקוט 300 גרם שכמה שצילמנו ולקחנו את הזמן,הוא עדיין היה עסיסי ומצויין. החברה שלי לקחה טאג'ין פריקי ונתחי בקר עם ירקות שורש! עפנו על הפריקי והירקות!
טוב קצת לא נעים להודות שבכל מנה חיסלנו הכל. אבל פשוט הרגשנו בחו"ל, שתינו יין ובירה וכל ביס היה טעים. והמקום היה.... אירופה! ממליצה, ממליצה ושוב אחזור!

ויוה לה פר דרייר!
🌟🌟🌟🌟🌟
מתחם נגה, יפו





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...