יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

HOC - קפה חובה בתל אביב

 אני מצאתי מקום קטן ומקסים האוס אוף קופי hoc - house of coffee. בית קפה ברחוב יצחק אלחנן ממש בין נווה צדק לנחלת בנימין.


House of coffee הוא בית קפה בוטיק עם תפריט מהוקצע ומינימלי. אבל כל מנה קולעת בול!
הקינוחים שוודים, הקפה - תערובת מכל העולם, המאפים והלחמים נהדרים, כל הכלים הובאו במיוחד מיפן על ידי הבעלים ופה חשבו על כל הפרטים הקטנים.

הזמנו סלט גבינת בושה שהיה עם שקדים שבורים טריים טריים, עם תאנים בבלסמי וחסות טריות. אני בדרך כלל לא מתלהבת מסלטים, אבל זה היה סלט שגם אני, גם הילדה וגם חברה שלי לא הפסקנו לדוג ממנו. עד שלא הגענו לתחתית הפורצלן היפני לא נרגענו.

לקחנו שני כריכים האחד כריך מקושקשת - שהגיע בבריוש אוורירי וטעים! כל כך נהניתי לבריוש פשוט מעולה ורך.
הזמנו עוד כריך של פטריות שהיה פשוט מעדן זה היה ממרח מיקס פטריות שבושלו בבישול ארוך עם חמאה. אני אוכלת הרבה כריכים עם פטריות אבל פה נתנו להם את הכבוד המגיע להם הממרח היה עשיר, טעים, עסיסי, מאוד מוצלח!


קינחנו ב עוגת שקדים שוודית שהייתה מצויינת בטעם מרציפני נהדר.
בקיצור אם אתם באזור השוק ובא לכם קפה טוב עם משהו קטן בצד שהוא לכם בנחת בהאוס אוף קופי. כי כשכולם טוענים שהם טוחנים קפה על המקום פה טוחנים קפה רק כשאתה מזמין ומקבלים קפה בין הטעימים שטעמתי!
🌟🌟🌟🌟🌟
Hoc - house of coffee
יצחק אלחנן 13
תל אביב
כשר רבנות צוהר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...