יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

ברוקלין החדגשה בצפון קינג גורג - פיצה שווה וכיפית

 אם יש משהו שאני אוהבת ויכולה תמיד לאכול. זה פיצה! בארגזים, בכמויות, פיצה אישית, משפחתית או משולש.
ועוד אני אוהבת את פיצה ברוקלין מבית היוצר של 'הפיצה' בבוגרשוב וקפה שיין.

עכשיו בנוסף לסניף בדיזנגוף 276, הם גם פתחו סניף בקינג ג'ורג' 88, על חורבותיו את של 'ברטי' האגדי, קם סניף חדש למוסד הפיצה שלי.

הפאסט פוד המרנין שלהם גם טעים מאוד והאוירה מנצחת. כולה פיצה, אבל מושלמת. כולה פיצרייה, אבל עם וויב מעיף.
לפני 3 שנים בפתיחה של הסניף בדיזנגוף הגעתי לבד והעמסתי משולשים.
בהריון על פיצית - חייתי על פיצה ולכן יש לי פיצית.

והיום אני גאה לבוא עם הבת שלי ולהעמיס: מרגרעטה, פיצה זיתים, פיצה פטרית, פיצה לבנה עם זוקיני, פסטו וארטישוק.
נכון.... לא שכחתי. יש גם קלצונה נוטלה!!! נכון! תסמכו עלי שזה מחדל חד פעמי ופעם הבאה תראו אותי בולסת בקינג ג'ורג' 88 גם את המתוקה הזו !

🍕🍕🍕🍕🍕
ברוקלין פיצה
קינג ג'ורג 88 תא






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...