יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

שמוליק כהן - היהודית האהובה עלי בארץ! עוד מלפני קום המדינה

מי שמכיר אותי יודע, שיש לי עשר מסעדות שאני עפה עליהם וחוזרת שוב ושוב. אחת מכל תחום: יפני, הודי, מרוקאי, תאילנדי, אוכל רחוב.... לכל תחום יש לי את האחד האהוב.

באוכל יהודי - אני קבוע קבוע ב'שמוליק כהן'. המסעדה הכי ותיקה בארץ שקיימת הרבה לפני קום המדינה וקיימת גם היום.
תומר הבעלים הוא נכדו של שמוליק כהן. שמוליק היה תינוק כשנפתחה המסעדה (אז זה היה קיוסק ומסעדת פועלים).
ואני אתמול הגעתי... הפעם גם עם ביתי (פעם האחרונה הייתי בהריון).








לענייננו - אתמול פתחתי שולחן עם שלל סלטים וגם סלט ביצים עם גרוולעך - שאני אוהבת, כבד קצוץ מצויין, וגפילטע מעולה שחבל שלא לקחתי הביתה כי עם החזרת שלהם זה סוף!

קרפלעך מבושל ומטוגן היו גם נהדרים, והמרק עוף קומפלט עם קניידלך, קרפלעך ואיטריות היה מעולה. ביקשתי תוספת כי פיצית רצתה עוד - וקיבלה וקצת גנבתי לה כי היה כל כך טעים.

עיקריות חלקנו חמין ובשר ראש שאני מכירה ואוהבת ו.... שניצל עגל פצצה! מחדל שלא אכלתי אותו בעבר (לא תמיד יש נתח טוב), אז גיליתי עוד סיבה טובה לחזור שוב ושוב, השניצל דק ועסיסי וטעים מאוד! מאוד מומלץ!
בתוספות האורז היה נהדר ופיצית חגגה עם האפונה.


קינחנו עם קיגל וכוס תה, כמו פרסיה אמיתית שקפצה לפולין!
אהבה לא מחליפים!
🌟🌟🌟🌟🌟
שמוליק כהן
הרצל 146 תל אביב
כשר מהדרין



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...