יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

אתם בעכו? קפצו להינות ב Lujo


נסעתי אתמול לעכו... נסיעה לא קצרה כדי לספר לכם על מקום חדש. Lujo מסעדת טאבון ערבית שמגיעה מנות יחודיות עם נגיעות ערביות וכן... היה שווה לסוע עד עכו בשבילה!

אז התחלנו עם סשימי טונה אדומה. לא ציפינו להרבה. קיבלנו מנה משגעת שאי אפשר להפסיק לאכול. כמות נכבדת של דג עם לאבנה, קוביות חציל, מלפפון חמוץ, כוסברה, צנוברים, שמן זית איכותי. אפילו את לחם האגוזים משחו בשמן זית וזו היתה מנה פשוט מושלמת. סשימי בתיבול מקומי. טעים בטירוף!


המשכנו עם ארנצ'יני מושקע עם טעים עשיר ומתובל כהלכה! הבת שלי טיילה ברחבי המסעדה ונשנשה מהכדור שלה.
טורטליני לאבנה היה גם מנה מעולה! שילוב של מטבח איטלקי וערבי עושה טוב לחך. אהבנו מאוד! בצק פסטה נהדר במרקם הנכוו וגם המילוי מוצלח!


מנת דג לבן שבושל עם טחינה ובצלים בטאבון היתה נהדרת!!! הדג היה פשוט מושלם רך רך טרי טרי טעים בטירוף. הטחינה הזכירה קצת שמנת ועשתה לדג נעים.


קינחנו עם בקלוואה ענקית!!! בגודל של בורקס מכובד! מלאה פיסטוקים ממולאת בגלידת וניל. וואי .... מרגישים את הטעם בכל שכבה וכמה פיסטוקים.... וואי... לא מדובר על אורחות שבעות! זו היתה שחיתות לשמה! אבל אם כבר בקלוואה ועכו - אז כזו!!!

מושלם, כמה נהננו מהכל!!!
Lujo - להנות בספרדית
אנחנו ממש נהננו
🌟🌟🌟🌟🌟
בן עמי 5 טיילת עכו

צילמה בכישרון רב: א. צדוק חברה שלי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...