יום ראשון, 19 ביוני 2016

מרקט קונספט עם התכשיטים הלא צפויים של UNO de 50


לביא ברוך כבר עשרים שנה בעולם האופנה והקים רשת אופנה ותיקה. בשנת 2000 עבר לתחום התכשיטנות וניהל חנויות רבות, של תכשיטים, ובגדים ואף הקים עוד רשת אופנה ממותגת.




לפני שנתיים חבא לביא לחבר ילדותו אייל אפשטיין ויחד החלו לייבא מותג חדש.
'UNO de 50' מותג תכשיטים ספרדי ותיק ממשפחה יהודית ממדריד. מתוך 150 החנויות ברחבי העולם. ביפו פתחן לביא ואייל את החנות 'מרקט קונספט' שהיא בעצם שואו רום לפרטיים ולחנויות של 'UNO de 50'.
'UNO de 50' פירושו - 'אחד מ 50' בתחילת דרכה של החברה היא ייצרה 50 יחידות מכל פריט. גם כיום קיימת קיימות קולקציות ממוספרות עד 50 וגם קולקציות רגילות.

את חתימת ידה של
'UNO de 50' ניתן לזהות בקלות: הרבה שימוש בכסף 15 מיקרון ציפוי ובעור עם חתימת 'UNO de 50' בכל תכשיט. בשנתיים האחרונות נכנסו זהב. ציפוי הזהב 3 מיקרון. זהב 18 קראט.
לתכשיטי 'UNO de 50' אופי גזעי ולא מתאמץ. בעלי גימור גס וייחודי. ישנם קולקציות לגברים, נשים, ויוניסקס המתחדשות פעמיים בשנה.

 האייטמים ב
'UNO de 50' עם הרבה גולגולות (גם בגודל קטנטן לעדינות שבנינו), שני שנהב, שפיריות, אבזמים, כפתור ומחט, שילוב אבני סוורובסקי ופנינים אמיתיות.
צמידים: 300-600 ש"ח
עגילים: 200-400 ש"ח
שרשראות: 300-1200 ש"ח
לתכשיטי 'UNO de 50' אחריות לשנתיים. אבל על כל בעיה אפשר תמיד לפנות לקונספט מרקט.
מרקט קונספט מחזיקה גם תכשיטים של "יויו 32" תכשיטי עור וכסף, גם פה ישנה גסות שובבה. תוצרת מעצב ישראלי. תכשיטי "יויו 32" בהשראה הקבלה, עם אייטמים של מפתח (מטר, פרנסה, תחייה, חיים), הספרה 5, שמע ישראל, מגני דוד ועוד.
 בקולקצייה ניתן למצוא שלל טבעות, המוני צמידי ושרשראות דקות, עבות ומחוברות בשלל גוונים. לא יכולתי להישאר אדישה לטבעת סימני גבר ואישה ולצמיד כסף. כבר באותו היום המחמאות זרמנו והתחושה - מיוחדת בלי להתאמץ
להשיג ב Market Concept מרקט קונספט - ובחנויות המורשות
פייסבוק:
עולי ציון 13 שוק הפשפשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...