יום ראשון, 17 ביולי 2016

חדש על המדף - יולי 2016

החודש יצאו למדפים מוצרים משלוש קטגוריות שונות. 

הראשונה - טחינה בבקבוק לחיץ של מבית בארכה. החידוש אינו רק על הבקבוק הלחיץ. הברקה שטרם חשבנו עליה ויפה שמשק בארכה הרימו את הכפפה. אלה עם טעם השומשום בטחינה החדשה של בארכה מעודן יותר. טחינה עדינה. פחות אגרסיבית בפה. הבקבוק הלחיץ אומנם עם חור גדול מידי לטעמי. אבל נוח לשימוש. מתאים ישירות על כריך לאוהבים טחינה גולמית או עם דבש. למתמידים יש גם מתכונים בסריקת הקוד שבגב הבקבוק.
ההברקה השניה היה קופסת יין מבית בנימינה BAG IN A BOX  הפעם בקופסת קרטון בה היין מאוכסן בשקית B-BOX. 3 ליטר של יין כשר ואיכותי. שלושת הליטרים שווי ערך לארבעה בקבוקי יין. מארחים? מתכוננים לחגים. היין של בנימינה. מעולם לא היה נגיש יותר. יין שיראז עם ידית אחיזה נוחה וכל זה ב 99 ש"ח בלבד. 
מוצרי ניקוי חדשים על המדף ביבוא של חברת Com (קומ תיאום בינלאומי). מבית ABC ו FIX. ליין מוצרים בייבוא חדש ממתין לכם על המדפים בהרבה פחות כסף. הכי הדהימה אותי האקונומיקה של FIX שגם בלי לשים לב הסירה לי אבנית והבריקה לי את הברזים. 4 ליטר אקונומיקה ב 8.9 ש"ח בלבד. נוזל לאסלה ב 5 ש"ח לליטר. נוזל כלים ונוזל רצפות ב 7.9 ש"ח בלבד. אהבתי מאוד גם את מרכך הכביסה ונוזל הכביסה מבית ABC. ריח טוב בשני הנוזלים. ניסיתי להשתמש בנוזל הכביסה ללא מרכך ועדיין הכביסה יצאה ריחנית ולטווח ארוך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...