יום שני, 4 ביולי 2016

ביר גארדן של המעשנה - הארוע לאוהבי הבשר!




כבר כמה זמן שאני עוקבת אחרי האירועים של 'המעשנה', כל כך רוצה להגיע ולא יוצא לי.
הכל התחיל לפני שלוש שנים, זיו רודר, חובב בשר ידוע, בנה מעשנה ניידת יחד עם אביו והחל לפזר את האהבה שלו לבשר מעושן עם אירועים פרטיים (במיקום משתנה) וכקייטרינג.
האירועים כמובן - היו אירועי קרניבורים בעלי שם דבר. בין האירועים היו: 'משתה אבירים' - אירוע עישון בשרים - בו כל הבשר נאכל בידיים, אלכוהול חופשי, מוזיקה, לוליינים בחצר ועל העצים.
אירוע שני מסוגו - היה 'פינת עישון' - עישון בשרים המתבצע ביער או חורשה, כל פעם מקום אחר, באווירת פיקניק, בו האורחים מוזמנים לפרוש מחצלות ולהיות לרגע ילדים, אבל עם טעם טוב של עישון בשר.
ואירועי ארוחות רומנטיות (לט"ו באב וולנטייס דיי) על בסיס הבשר המעושן.



כך, לאור הדרישה, החליט זיו לבנות מסעדת עישון בשרים. 'המעשנה' במושב ינוב, 'המעשנה' מסעדה הפתוחה בימי ראשון עד חמישי מ 12 עד הלילה. המסעדה כשרה ללא תעודה. למסעדה 3 סוגי ארוחות, תלויי כמות בשר ואלכוהול שמוגש לשולחן. לכל שולחן מנות למרכז השולחן על פי בשרי היום והמסלול הנבחר.
זכיתי להגיע לאירוע 'ביר גארדן' במעשנה. 'המעשנה' בארוחת בשרים, בשישי בצהריים, כל הבשרים מעושנים במקום (בממוצע של 14 שעות): חזה אווז, שפונדרה, שוק טלה, אנטריקוט במעטפת קפה או מעטפת בניחוח טוסקנה או תערובת תבלינים, שייטל, נתח קצבים, אסאדו, צלעות טלה, פרגיות, עוף, והחלק האהוב עליי - פיקניה! הכל עם 3 עמדות גריל, בור עישון, מעשנה ואת הכל עופף ניחוח משכר. 

נהננו מהבשר מאוד, כל הנתחים היו טעימים. היה משהו מענג מאוד להינות בייחוד מבשר. כך גם אפשר לאכול יותר בשר, להינות ממנו ולהינות מלהיות קרניבור אמיתי לכמה שעות! 

ב'ביר גארדן' התארחה חברת פרוטרי קראפט, חולקו טעימות של מבשלות Rouge האמריקאית ו-Reigele הבווארית. שליש ליטר בירה נמכר ב 15 ש"ח בלבד ועשה לנו עוד טיפה טוב שמח וצונן על הלב. 

 אירוע הביר גראדן היה באווירת מסיבת חצר טקסנית, עם די ג'יי בחצר, בירה מיוחדת. הבשרים נפרסו ועושנו במקום. העופות, התירס, והירקות שעושנו בבור, והכל נמכר ב 22 ש"ח ל 100 גרם. (באירועי החורף יש גם תבשיל פויקה מחמם).
האווירה בביר גראדן הייתה אוירה שמחה, כיפית, אווירת חופש, הדי ג'יי עשה לנו טוב, הבירה עשתה שמח. בנוף הכפרי אוכלים שותים כל הגילאים וכל סגנונות. יש שאנשים שבאו 'לחטוף בשר' על הדרך וכאלה כמונו שבאו לחגוג מרחוק, וטוב שכך.

הבשר היה מעולה - עסיסי ועשיר בטעם. השירות היה מקצועי, כל העובדים תמיד הסבירו פנים, הפורסים תמיד הסבירו על הבשר שנפרס. הבטטה המעושנת בבור הייתה טעימה וארומתית מאוד, אפילו הרוח עשתה לנו נעים מתחת לעץ בחום של חודש יולי.

אירוע שהוא חוויה, לקרניבור, לכל מי שאוהב אוכל טוב, ולכל המשפחה!!




רצוי ועדיף לעקוב אחרי האירועים והמסעדה של 'המעשנה'
https://www.facebook.com/hamaashena/



המעשנה
מושב ינוב 
09-8945118
http://www.hamaashena.co.il/






















קרדיט צילום: רובי צוק 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...