יום ראשון, 24 ביולי 2016

Poke ההצגה הקולינרית החדשה בתל אביב

הקונספט: אוכל מהיר מיובא מהוואי. POKE שמו. 


לבחירה בפס רץ אורז מלא או לבן, דגים, ירקות ורטבים. הכל טרי מוכנס לקערה - מוגש בקערה חד פעמית. זה כיף וטעים. 

הרגשתי שאני בהצגה. הבעלים יותם וגל מנהלים את הפס המקסים הזה בקצב, הלקוחות לא מפסיקים להגיע, והכל טעים וטרי. 

בדגים (פרוטאין): טונה, סלמון, דג לבן מתחלף (היום בס). - בוחרים מנת פרוטאין אחתאו יותר).

לטבעונים: טופו בסויה, פטריות מוקפצות ברוטב הבית על בסיס סויה, טריאקי, ג'ינג'ר ותבלינים.

אפשר להמיר את בסיס האורז בקייל או חסה. למי ששומר על דיאטה.

ממשיכים בירקות - אפשר לקחת ירקות ללא הגבלה: 
תערובת עשבי תיבול, קייל, ברוקולי, אצות ווקאמה, מלפפון, גזר, בצל סגול, שעועית ירוקה, בצל ירוק, אבוקדו, חלפניו, פלפל אדום חריף, צנון, נופלס (סברס כבוש מיובא ממקסיקו - טעים טעים) ומנגו. 

בתוספת: פולי סויה (אדממה קלופים), טוביקו ירוק, טוגרשי, ג'ינג'ר כבוש, בוטנים, בייבי בזיליקום. 

הרטבים תוצרת המקום, חותמים את הקערה: רוטב הבית, ספייסי מיונז, צ'מיצ'ורי, ויניגרט הדרים, מנגו-צילי, וואסבי ואבוקדו, טרטר, סויה וטריאקי.

מחירים 34-44 ש"ח. תלוי בסוג הדג.

לקחתי אורז לבן עם קוביות סלמון ובס עם מלפפון, צנון, אצות ווקאמה, מנגו, ופלפל חריף. גל התעקש לבחור לי את הרטבים שיותר משתלבים עם הטעם שלי (ושיהיה חריף) ודאג ולעשות לי את השילוב המושלם. 

קיבלתי קערה חמימה (מהאורז), סופר טעימה, וכיפית. מנה במחיר כזה יכולה להיות בכיף ארוחת ערב או צהריים. משביעה בטירוף, טעימה, לא כבדה מידי. מתאים לכולם (גם טבעונים גם פלאו יכולים להינות ב POKE. 

קערה אחת פשוט מילאה אותי באוכל טוב והרגשה מעולה! 
למען האמת POKE זה הברקה בההואי, בשנים האחרונות גם בלוס אנג'לס ומזלנו של גל ויותם הרימו את הכפפה. 

כוס עם ריפיל חופשי בטעמים שמשתנים כל היום: נענע-קיוי, סיידר תפוחים וגזר, מי מלפפון וליים.

מומלץ ביותר
POKE
אבן גבירול 20 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...