יום ראשון, 24 ביולי 2016

שוקס.... תתכוננו לטו באב!!

שו זו קונדטורית משלוחים. כן, קינוחים אישיים היישר אליכם הביתה. מארגנים ערב רומנטי ואין לכם כח להכין או זמן לקנות? מארחים את החברים ורוצים להפתיע עם קינוח סופר איכותי?  פשוט להכנס לאתר והחל משעה 18 בערב המשלוחים של 'שו' ממגיעים אליכם הביתה. בכלום זמן ו... בכלום כסף.
את הקינוחים מכין ירין הקונדיטור. ירין עובד עם קריטריונים וחומרי גלם של פטיסרי והטעם בהתאם. 
הקינוחים מגיעים במארז יפייפיה. כל קינוח מקבל מסילה משל עצמו בתוך הקרטון. הכל מסוגנן ונשאר רק לטעום.

טעמנו אקלר דולצ'ה עם קרם שוקולד ולרונה ואגוזי לוז מסוכרים - עדין וטעים. כבר בביס הראשון הבנתי שקיבלנו קינוחים מעולים, לא מפוצצים סוכר ומלאים בטעם. אפילו היה ארומה של טופי מלוח. מעודן, וקרמי. 

שוקו בננה - עוגת שוקולד רכה, בננות אפויות וקרם כרמל - זה קינוח לאוהבי בננות. אני מאוד אוהבת בננות וקינוחי בננות. עוגת השוקולד מעליה נחו הבננות המבושלות היתה נימוחה, רכה ועדינה. קרם הכרמל מעל חתם את הקינוח בעדינות ארומתית ונהדרית

טארט לימון אלגנטי סבלה לימון עם קרם לימון. לקינוח הזה מגיע מילים מיוחדות. קינוח דק ומיוחד. סבלה (עוגייה פריכה עדינה) היתה מעודנת פריכה והחזיקה את קרם הלימון. בביס אחד מגיע גם פריכות וגם קרמיות לימוניים. קרם הלימון היה עדין וטוב. בדרך כלל קינוחי לימון סובלים או מחמיצות יתר או מחמאתיות יתר. ופה גם בגלל הדקות וגם בגלל היד העדינה של ירין, הקינוח מושלם. לאוהבי קינוח לימון ולא רק. פשוט קינוח שכולם יאהבו. 

קראק בלאן - נגיסי קראמבל עם שוקולד ולרונה לבן. לקח לי שתי שניות להתאהב בקינוח הזה. קצת קשה לעבור לקינוח אחרי טארט הלימון. אני לא בחורה של עוגיות, מעולם לא הייתי. אבל יש משהו בנסיגה המתוקה-מלוחה הזו שאי אפשר להפסיק לנגוס בה. שילוב של מתוק עם מעט מלוח וסיומת שוקולד לבן. מסתבר שזה השילוב הנכון ליצור אצלי התמכרות. ה'עוגייה' המושלמת. 

מומלץ, מומלץ, מומלץ!!!

כל הקינוחים במחירים של 15-25 ש"ח 


WWW.CHOUX.CO.IL
03-6245354




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...