יום שבת, 30 ביולי 2016

אלת הערבה - הקרם שהציל אותי


'אלת הערבה' היא יצרנית מוצרים קוסמטיים על בסיס מינרלים טבעיים. המוצרים נעשים בעבודת יד לרוב על פי הזמנה. תהליך הייצור ב'אלת הערבה' שומר על הערכים של המינרלים ונעשה בתהליך חימום מינימלי. המרכיבים במוצרים היהם טבעיים. כי מה שבא מהטבע זה בדיוק מה שהגוף שלנו צריך. 

המוצרים של אלת הערבה ללא SLS, פארבנים, חומרי ריח, כימיקלים ותוצרי נפט.

אלת הערבה מייצרת סבונים, מוצרי טיפוח וגם מייצרת מוצרים למרחצאות ולספא. יחד עם מוצרי אוירה, מארזי שי, ולנסיינים שבנו - אלת הערבה ילה גם סדנאות לייצור סבונים ומוצרי טיפוח.  

העור שלי כוסה פריחה, אין לדעת אם זה עקב החום, הזיעה או עקב שחייה בבריכה עירונית. ימים שלמים התגרדתי בעצבנות. 

אני נסיינית קרמים ותיקה. כבר אין קרם שיכול לרגש אותי. קיבלתי סבון חלב נאקות, קרם חלב נאקות וקרם חלב עיזים. 
סגולות חלב הנאקות ידוע כבר שנים. 

ידעתי מבלי להתכוון שקרם חלב הנאקות יקל לי על הגירוד וכך היה! אחרי ימים של התגרדות החלטתי למרוח מקרם הנאקות. והרי זה פלא - הגירוד לא רק נרגע, אלה אחרי 3 מריחות הפריחות נעלמו. הקרם הזה הוא פשוט הברקה. הקל לי על הגרד, העלים את הפריחה וגם כקרם פנים הוא הותיר אותי ממליצה בחום, עם לחות מדוייקת, ספיגה מהירה, תחושה ויטלית וריח טבעי מעולה. 

אני שומרת על הקרם, הוא שווה כל טיפה ושקל. פשוט הזהב של הקרמים! 

גם הסבונים היו נהדרים, מוצקים וטובים, ללא גליצרין ונשארו לשימוש זמן רב. 

מומלץ בחום ובאהבה!!!


אלת הערבה
052-2451490

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...