יום שלישי, 26 ביולי 2016

ריו גרנדה - אם לאכול סטייק טוב - אז כאן!

לפני כמעט שנה הוקם בתל אביב 'ריו גרנדה' הסטייק האוס הרציני שכולם חיכו לו.
בתקופה שמסעדות הבשר הותיקות נשחקות. קמה 'ריו גראנדה' והרימה את הכפפה. המסעדה הממוקמת בהרצל 4 בתל אביב, ממש קרוב לכלבו שלום. תקעה יתד בתחום הבשר בתל אביב ובארץ בכלל.
לטעמי, 'ריו גרנדה' הוא המוסד הקולינרי הבא לאכול בו סטייקים. כבר ביקרנו אותה כתבתי עליה ונפלנו בקסמיה. טעם הטיבון המעולה נשאר לנו בפה. היינו חייבות לחזור לעוד טיפה מהבשר המופלא הזה.

את הערב קסום התחלנו עם ה-מנה הראשונה הכי מופלאה.  העשויה נקניק ברזאולה מיושן חודש ימים, מח עצם חמים, טוסטונים, ושום קונפי. פשוט להרכיב פאזל של יהלומים. הנקניק עשיר בטעם. רק להניח על הטוסט מעט נקניק, שום קונפי ומח עצם. מנה מושלמת בטעמה. למען היושר, אומר שהמנה מוגשת עם קרם גבינות עיזים. לי זה היה מיותר. הפאזל מושלם גם בלי הגבינות. 
עוד אהבנו את מנת הסינטה הצרובה עם איולי שום וירקות שורש. הכנה מופלאה של שתי מנות בשר לקראת הבשר הגדול שבדרך.

דנה היתה חייבת לטעום שוב מנתח הטיבון המופלא. וזה הגיע אליה. רך-רך דק וורדרד בפנים. נעים, נגיס, משובח. למרות העצם הקושי יכולנו לסיים את המנה יחד.

אני - זכיתי בצלע עגל פריים ריב של 500 גרם. הנתח שלי היה עבה יותר מהטיבון של דנה ומלא טעם עוצמתי. פשוט לנגוס בבשר טוב, ביסים גדולים ומשובחים. כיף של מנה. 

אין ספק - אם לאכול סטייקים. אם אתם כאלה שלא מתפשרים על סטייקים טובים. ללא אותיות קטנות. עם ביסים גדולים מלאים בטעם. רק 'ריו גרנדה'!

גילוי נאות - הסטייקים מגיעים עם שלל רטבי הבית. ברנדי-חרדל, חזרת וצ'מיצו'ורי. לא צריך, הסטייקים טובים וטעימים ללא תוספות!

קינחנו עם הקינוח המושלם של פטה שוקולד עם תחתית מרציפן, שכבה עליונה של אבקת תה ירוק. שלמות של מנה. קרנציות אגוזית עם המרציפן נתנה לבסיס סיומת נגיסה. ותה הירוק מיתן את המתיקות.

קינחנו לסיום עם בסבוסה טורקית מתוקה. וכך סיימנו חלום של ארוחה.

אז כל מי שפלאו, בדיאטת חלבונים או סתם בא לו סטייק טוב. אל תשאלו שאלות וסעו לריו גרנדה.

ריו גרנדה 
הרצל 4
תל אביב
03-5737277
http://www.riogrande.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...