יום שבת, 23 ביולי 2016

הכובשים - כמעט עשור כובשים את תל אביב

כבר כמעט עשור שנים לבית הקפה "הכובשים" בתל אביב. אני זוכרת כשנפתח בית הקפה כל תל אביב דיברה על בית הקפה שנבנה בול במקום, על רחוב מנחמיה מול הים. מיקום מושלם, כולם גם דיברו על האוכל המושלם שהוגש שם. פשוט לא מתיימר. 
גם אני חמדתי שם כמה מנות וכמה ערבים. בזמנו כשנפתח אפילו טובי השפים דיברו על המקום. על הפורמט הפשוט והמנצח במיקום המושלם. 
אז אתמול החלטתי כמו טובי תל אביב לנחות ב"הכובשים"ה יישר מהים. לארוחת ערב שהתחילה אחר הצהריים.

התחלנו עם מנת קרפצ'יו חריפה ונהדרת. קלאסיקה במיטבה לא צריכה הרבה מילים. רק תזהרו מהפלפל החריף, זה חריף אש.
המשכנו עם מנת סלט טונה צרובה. האינטרפטציה של ,הכובשים" לסלט נסואז עם פוטטוס, פלפלים קלויים, חזה סופר פריכה, שעועית ירוקה מוקפצת ו... גולת הכותרת. טונה צרובה. כיף של מנה. עסיסית, קלאסית, עם טוויסט בעשייה. לנו הרוטב היה עמוס מידי, אבל פרט לזה המנה מעולה.
המשכנו עם מנה עיקרית שגם לא אכזבה. מנת קדרת בשר על פירה. פשוט וטעים. כמות הבשר נכבדה והספיקה לשני סועדים (בכלל המנות גדולות), מנה עסיסית, טעימה, מנחמת, מדוייקת בתיבולה. הפירה היה טעים. הרוטב שנח עליו עם הבשר עשה לו טוב. הבשר עסיסי וטעים. הכל מעולה. מנה שעושה כבוד! 
קינחנו עם תה קר תוצרת בית. אל תוותרו על המשקה המרווה והטעים הזה. הוא ממכר!!! גם ללא סוכר אי אפשר להפסיק לאחוז בכוס וללגום בה. 
עוגת גבינת אפויה קלאסית וטובה חתמה לנו את הערב עם סיום מתוק בפה. השמש כבר שקעה והכובשים היתה מלאה עד אפס מקום. תיירים, מקומיים, צעירים ומבוגרים. עדיין חוגגים את הקלאסיקה! 

הכובשים
הכובשים 48 פינת מנחמיה תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...