יום שלישי, 19 ביולי 2016

אתם חייבים להכנס לבר הזה...


על דיזנגוף 117 ישנו מקום שנראה כמו בית מרקחת משנות החמישים. אומנם השלט בחוץ מורה על "Old Jaffa" אבל בפנים מחכה לכם בר קוקטיילים ייחודי. עם תפריט קוקטיילים מומצא ע"י הברמנים. אין פה משהו בנאלי. בואו קצת לצאת מהקופסה. הקוקטיילים מוגשים בשלושה גדלים. יחיד 46 ש"ח, זוגי 178 ש"ח (עד 4 אנשים) וקבוצתי 298 ש"ח (עד 8 אנשים). העיצוב כמובן כמו בית מרקחת. כולכם כבר נתקלתם בחלון המחוכים הזה ובכלי המעבדה האלה בויטרינה...  

בטעמים - הקוקטיילים לא הפסיקו להפתיע. הבנאלי שבהם היה פינקולדה עם סוכר דקלים אמיתי. 

את כל הפירות שבקוקטילים מייבשים במקום.

 LOUISVILLE - ISTANBUL EXPRESS עם וודקה, ליצ'י, ורדים מיובשים, אלוורה ותמצית קליפת תפוז (אולאו סאקרום)

הכי אהבנו את הקוקטייל הזה - עם ורדים ותפוז מיובש. תוספת בתפוז המיובש אינו תמים כמו שהוא נראה, אלה סופר טעים. כמו לאכול ממתק תפוז של פעם. אני קראתי לזה 'צ'יפס תפוז מלא בטעם', קראנצ'י, דק, ייבש אבל לא איבד מטעם התפוז. פשוט מושלם. 
בתפריט ... סבינה וולדמן האחת והיחידה בנתה תפריט ש"כיף" זה חלש לידו. התחלנו עם סלט עגבניות שרי וענבים עם פסטו - טעים וטוויסטי, טוסט הבית שעושה כבוד עם ריקוטה, מוצרלה ופרמז'ן עם מחית פטריות כמהין שחורות ומייפל מעט שבולם את חוזק הגבינות.
כרובית בחמאת בוטנים - המנה האהובה עליי, הכרובית היתה קרמית ולא שמנונית, טעימה ומעט חרפרפה. 
קרפצ'יו סינטה עם סלט מלפפונים אסייתי חריף מעל שהיה מפולפל כיאה וכיפי. 


LUCKY 13  עם בורבון, דלעת, וניל ותה שחור. על הכוס נבזקו הל, סוכר וקינמון. ההל נתן חריפות מתוקה יחד עם הסוכר והקינמון והם השתלבו נהדר עם העדינות והנימוחות של הקוקטיל הדלעתי.

החל משבוע הבא תוכלו להשיג גם קוקטיל חדש רום גמיקאני מושרה בבננות, סירופ פאקן, ורמוט וליקר עשבים מריר, ופל גלדיה מצופה קינמון וטוויל כרמל-אנגסטורה. טעים, חזק מתוק ומר. מעודן אך, מפיל מטעם ואלכוהול.
כל יום יש האפי אוור 1+1 על כל המשקאות בין השעות 18-21. 
ימי שני  הם "ימי המוחיטו" - 8 סוגי מוחיטו מיוחדים. מוגשים כל הערב ב 1+1. 
כנראה שעוד אחזור, אבל אתם תזכרו כשתתקלו בבר הזה בדיזנגוף - תזכרו שזה הבר-מרקחת שלי עוד משנות החמישים. 




ספייס האוס
דיזנגוף 117



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...