יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

שצ'ופק עושים דגים באהבה כבר 20 שנה! מומלץ!

שצ'ופק - מסעדת הדגים הצפון תל אביבית פה כבר מעל ל 20 שנה, ביקור שערכתי השבוע גילה לי שהוא פה כדי להשאר. ב'שצ'ופק' יש שלל מנות דגים, מקרפצ'יו דג עד דגים על הגריל. הכל כולל הכל מדגים ופירות ים טריים-טריים יום יום. עם ותק של 20 שנה שצופק ממשיכה לנצח בנוק אאוט בעולם הדגים!
אז ערב בשצ'ופק מתחיל בסלטי הבית ולחם. בין איקרה מעולה, טחינה, סלק בחזרת, חמוצים, סלסה ועוד - כיכבו הסלט הירוק המעולה וסלט טבולה שלא הפסיקו לרענן אותנו במהלך הארוחה בדלוגים בין דג לדג. בשצ'ופק הריפיל לסלטים הוא חופשי ללא הגבלה למשך כל הארוחה. 
קרפצ'יו דניס היה למרענן הרשמי שלנו, פשוט מנה מעולה, אחלה התחלה לחימום הקנה. דג טרי, מעט שמן זית, בצל ירוק וצ'ילי, והטעם - השמיים הם הגבול. 

המשכנו עם ברבוניות מטוגנות פריכות וטעימות המגיעות עם רוטב שום. אני לא הייתי צריכה יותר ממעט לימון. כי כשהדג סופר טרי, אני לא צריכה תוספות. נשנוש מעולה להתחלת ארוחה.
המשכנו עם הפתעת הערב - ובאמת לא ציפיתי. אם שפר עליכם מזלכם והגעתם לשצ'ופק ביום טוב של הדייג, אתם חייבים לעצמכם את מנת הפיש אנד צ'יפס של שצ'ופק. פה מגדילים לעשות ומכינים את המנה הקלאסית הזו עם דג סול. מנה שאומנם מגיע (כמו כל המנות של שצ'ופק) עם רוטב איולי-שמיר מיוחד - בשצו'פק מייצרים לכל מנה את הרוטב שלה. ואני - מסתפקת בדג עצמו, כל מנת דג פשוט עם טעם עשיר, כי עם טריות כזו לא צריכים תוספות. 



סלמון בחמאת שום לצד רוטב חמוץ-מתוק על בסיס חומרים טבעיים היה ל'עיקרית' הראשונה שלנו. הסלמון היה כל כך טעים שלא הפסקנו לדוג ממנו עוד ועוד ביסים. כבר התחלנו להיות שבעות, אבל לא יכולנו להפסיק לאכול מהסלמון. דנה שאיתי אהבה מאוד את הרוטב החמוץ-מתוק הביתי. לי היה מושלם גם בלי. 
קציצות לוקוס היו מעדן עסיסי וטעים, מעיין קציצה שהיא אוכל מנחם בתוך כל הערב המקסים הזה. דג פורל על האש עם קוטב שמנת נענע ורוטב לימון היו לעיקרית האחרונה שלנו.  כמובן גם פה הטעם מנצח יחד הטריות. 
ראוי לציין - ניסיתי רק מנות דגים (יש גם פירות ים) בשצ'ופק, הטעם ניצח בכל המנות. דנה שאיתי לא אוהבת דגים ואצל שצ'ופק היא לא הפסיקה להחמיא להינות מכל ביס. יחד עם הטעם המעולה מנצח השירות המעולה של ילנה המקסימה וחן דוגמן הבית שמארח ביד רחבה וחיבוק גדול. שצ'ופק זה בית, כבר מעל ל 20 שנה ועדיין - באהבה גדולה !!!
*****
מומלץ מאוד
שצ'ופק 
בן יהודה 256 תל אביב
03-5441973


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...