יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

'אמסטרדם פרייז' המושחתת האהובה עליי!!!




















גילוי נאות, אני לא מאלה שמתלהבות מפאסט פוד. בחיים זה לא קרץ לי, תמיד חשדתי שהטעם יהיה נחות כשמדובר בהגשה מהירה. לא חשבתי שאני אמתכר לפאסט פוד או יהיה לי חשק כזה. אבל מפלורנטין פינת אמסטרדם באה הבשורה. 
נפתחה 'אמססטרדם פרייז' - מזנון מהיר של ציפסים ברטבים שונים ומיוחדים ממש כמו אמסטרדם, הצ'יפסים מוגשים בקונוס נייר (3 גדלים) עליהם שמים את התוספות והרטבים. 



ל'אמסטדם פרייז' שפע עצוווום של רטבים: איולי-צילי, סלסה מקסיקנית, טריאקי, רוטב ברביקיו, מיונז הולנדי, מיונז טבעוני, סאטה בוטנים קרמי, גבית צ'דר מומסת, בצל ירוק, ריבועי בצל לבן, שוקולד גאנש וכו!  
אבל 'אמססטרדם פרייז' מגלה לי עולם חדש. ראשית, הצ'יפס מאודדדדדדד טעים. אומנם זה "סך הכל תפוח אדמה מטוגן", אבל פה זה הרבה יותר טעים ממה שאני הכרתי, החברה פה יודעים את העבודה. הציפס עצמו מעולה, בשרני, לא רך מידי, לא 'נופל' עם הרטבים, יודע להחזיק את הרטבים בצורה מושלמת ועדיין. כמה שלא תוסיפו רטבים, עדיין יהיה טעם לצ'יפס כי הצ'יפס עצמו איכותי. תוסיפו לו שילובים של רטבים מהשורה הראשונה וקיבלתם דקות של עושר!!!

עכשיו 'אמססטרדם פרייז' הוסיפו נקניקיות. יש עגל, צ'וריסו ומרגז (כולם על שמות כדורגלנים), כולם סופר טעימות. מוגשות בלחמניה (15 ש"ח) או פרוסות על הצ'יפס (10 ש"ח). אנחנו אהבנו מאוד את האופציה של פרוסות נקניקיה על צ'יפס. אתם לא מבינים כמה דברים כך כך פשוטים יכולים טעימים.

יש דילים של 4 נקנקיות וקונוס  צ'יפס ענק בתוספת בקבוק קולה למשפחה ב 90 ש"ח 
נקניקייה בלחמניה + צ'יפס + בירה ב 35 ש"ח

לאמיצים ולדורשי מתוק - תבקשו מנת צ'יפס עם שוקולד, כמה שזה נשמע מוזר ככה זה קסום.

מומלץ מומלץ מומלץ
*****
'אמססטרדם פרייז'
ויטל 10 פלורנטין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...