יום שני, 7 בנובמבר 2016

כינור בכיכר - אתם תשירו מנחת של טעמים


'כינור בכיכר' זו מסעדת בשרים חדשה בכיכר המוזיקה בירושלים. 'כינור בכיכר' היא אומנם מסעדת בשרים כשרה אבל עם קריצה מיוחדת. ל'כינור בכיכר' יש טאבון איטלקי שמנעים עוד יותר את החך ומוסיף עוד פיתות חמות מהטאבון הכוללת סלטים לכל אורח בשולחן. לא, לא מדובר שוב בפיתות רגילות. אתם חייבייייייים לנסות את הפיתות המיוחדות של 'כינור בכיכר' מדובר בפיתות דקות (שכבה אחת) סופר פריכות בצדדים וסופר טעימות. הן הגיעו עם סלטי היום - סלט ירקות, טחינה, גזר מרוקאי, סלט טבולה וחמוציות, פלפל חריף קלוי בשמן זית, וגולת הכותרת - קוביות חצילים אפויות עם ביצה קשה וטחינה. סלט סביח מעולם לא היה טעים יותר - ולא שמן מידי. כמובן הפיתות ליוו אותנו כל הארוחה ועשו לנו טעים פריך בפה.
המשכנו עם מנת פטה כבד עם קונפי שום וטוויל שומשום-שוקולד מעולה - שאתם חייבים לטעום. פשוט ממתק מעודן. 
המשכנו עם עוד מנה מבית היוצר של הטאבון של 'כינור בכיכר' - פיצה אנטריקוט - גרסת הלחמא ג'ון של 'כינור בכיכר. על הבצק רך הונחו רצועות אנטריקוט, עגבניות קונפי וחרדל. האמת, שעם האנטריקוט והשרי לא צריך חרדל. אני גם הגדלתי ועשיתי וטבלתי משולש של פיצה-אנטריקוט בטחינה המעולה. כי כשהכל טעים - אין דבר כזה שילובים לא מוצלחים. 
גם שיפוד חזה האווז היה טעים וטוב והגיע עם אגס אפוי טעים וסלט ירוק מצויין (התוספת שבחרנו). למי שאוהב שיפודים - ל'כינור בכיכר' גם תפריט שיפודים עשיר, אבל המלצה שלנו - לכו על מנות עם יותר מעוף, כי ב'כינור בכיכר' יודעים את העבודה וחבל לא לקחת מנות מעולות שרק ממתינות שתזמינו אותן. 
ואנחנו - הגענו לגולת הכותרת של העיקריות (אולי של 'כינור בכיכר' בכלל), מנת אסאדו בבישול ארוך בן 6 שעות ברוטב מתקתק. מנה סופר מומלצת, בשר האסאדו היה רך-רך, טעים, לא מתוק מידי ועם טעם שעושה חשק לקחת עוד ביס ועוד ביס.  מדובר במנה ממכרת המספיקה לשניים. אנחנו פשוט ליקקקנו את האצבעות.
קינחנו עם מנת פרופיטרול (פרווה) מצויינת. מה מצויין בה? הבצק הרבוך היה דק ולנו זה חסך ייסורי מצפון והוסיף מעט קריספיות, נאגש השוקולד היה מצויין! (והוא פרווה) וכדורי הגלידה שנחו בפנים היו המצננים הסוספיים של הארוחה הזו.
לא הפסקנו להתפעל מ'כינור בכיכר', כל מנה היתה טובה, השירות מצוין, המוזיקה נהדרת. בהחלט מתכון מנצח לערב איכותי. 
כינור בכיכר –  מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה, ירושלים.
ימים א'-ה': 12:00-00:00
שעה אחרי יציאת שבת עד 00:00
כשרות מהודרת- רבנות ירושלים. 
02-9944902





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...