יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

בוגרט רמת גן הסניף החדש, עכשיו יותר קרוב

בוגרט רשת הברים המקסימים, השיקה השנה את סניפה החדש ברמת גן. הסניף הממוקם בתחילת שדרות ירושלים, שם הפעם דגש על יותר אוכל טוב. רמת גן לא ידוע בברים רבים, לכן בוגרט רמת גן עושה את כל מה שצריך במקום אחד. 
כל לקוח מקבל עם הישיבה טעימות מקוקטילי היום - חימום הקנה מעולם לא היה סימפטי כל כך.
על המוזיקה, רוק כיפי ובדיוק במידה. ישבנו בחלל הפנימי, את החצר כבר מילאו אנשים רבים, כמעט עד אפס מקום. 
התחלנו עם מנת כרובית פאקורה, כרובית שטוגנה בקמח חומוס. אומנם נשמע מוזר, אבל זה אחלה חטיף לנשנוש, בעיני הנשנוש הכי מקורי לבר. למרות הטיגון הכרובית לא היתה שמנונית ומידי וממש טעימה. 
המשכנו עם מנת המבורגר עין עם מיקס פיצ'ס תפוחי אדמה ובטטה. שילוב מצוין של לחמניה סופר טריה וכיפית בפנים נחה הקציצה ובית עין שעשתה לנו שמח. 
הגיוון המקסים של בוגרט רמת גן בא מכיוון מנת צ'ילי קון קרנה מצויינת. הבשר הקצוץ היה סופר טעים, התירס הוסיף לו מתיקות מתוקה וכיפית, הכל הוגש עם נאצ'וס ואיים של שמנת חמוצה וגווקאמולה - פשוט לדוג נאצ'וס ולנשנש. 
במתוקים - בוגרט רמת גן מפתיע עוד יותר עם קרם ברולה עם אגוזים ובננות מיובשות ופרוסות בננות צרובות. מנה מוצלחת, כיפית, וקינוח של חשבנו שנאכל בבר קטן עם כל כך הרבה מגוון. 

בוגרט
שדרות ירושלים 5
רמת גן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...