יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

מעבדות ג'ויה משיקה את הסדרה המרוקאית המעולה לשיער של כולנו!

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ, היא חברה בת 16 שנה בשוק. ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ פתחת ומשווקת מוצרי שיער, טואלטיקה וקוסמטיקה. ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ ידוע במוצרי השיער שלה ולא מפסיקה לחדש ולפתח מוצרים חדשים. 
השבוע השיקה  ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ את סדרת השמן המרוקאי, המבוסס על בסיס שמן ארגן יחד עם ויטמינים a ו e. שמה המלא של הסדרה הינו Moroccan oil pure magic.

שמן ארגן הינו שמן אנטי אוקסידנטי, המצפה את השיער ומעניק לשיער גמישות וברק. סדרת ה Moroccan oil pure magic  ללא sls וללא מלח. מתאימה גם לשיער אחרי החלקה ולאחר תהליכים כימיים, מותאמת לשיער ישראלי, עבה ודק. המעבדות פיתחו סדרה אחת לקהל הישראלי, בשתי תתי סדרות לשיער עבה ולשיער דק - כך שכולן יכולות להינות מהסדרה. 

ברק עדני סמנכ"ל השיווק של ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ מספר כי ב 2017 השנה ג'ויה עוברים למפעל גדול ומתקדם (בקרוב תהייה חנות מפעל).
כמו כן ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ משווקים מוצרים לאירופה וארה"ב, ממוצרי חטיבת הפרופשונל. (חברת ג'ויה אירופה).

בסדרה: שמפו, מסיכה, סרום לשיער (השמן עצמו), קרם לחות ומסיכה ללא שטיפה המזינה ומגנה על השיער, המסיכה ללא שטיפה מגיעה בשפריצר נוזלית לשימוש יום יומי, כמו כן ייצרה ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ שמן בושם בריח הסדרה להשלמת הטיפוח. 




בג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר. ומרגישים את זה, ניסיתי את הסדרה והשיער נותר רך, נעים ויפה למראה. בנוסף לכל השיער נראה והרגיש טבעי, כי כשהחומרים טובים לא צריך להתאמץ להיות יפה. זה פשוט מגיע עם הסדרה. 

מוצרי ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ בעלי ערך לכסף החברת עצמה משווקת את המוצרים ישירות לחנויות.

הסדרה מגיע בבודדים ומארזים
מחירי המוצרים 80-160 ש"ח

הסדרה מקצועית משווקת למספרות בלבד. מחטיבת הפרופישונל של ג'ויה לעומת הקולקשיין שמשווקת בחנויות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...