יום שני, 10 ביולי 2017

טבעוני/ללא גלוטן חדש על המדף יולי 2017




* הגיע לארץ החטיף הטבעוני הנמכר ביותר באירופה  RooBar  חטיף על בסיס 4-5 מרכיבים טבעיים בלבד, רובם על בסיס תמרים עם תוספות מגוונות. החטיף בריא, ויטלי, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, RAW, בשילוב מזונות על עם ערך מוסף מול כל החטיפים הממותקים, הנמכרים בשוק. אחד החטיפים הבריאים שיש. רק לזרוק בתיק ולהינות בעת הצורך. מתאים גם ליד כוס תה או קפה. התוספות המשתנות הינן : קוקוס וזרעי צ'יה , גוג'י ברי, קקאו ושקדים, אינקה ברי, תות עץ ווניל ברבון אמיתי.


* לקראת חופשת הקיץ הממשמשת ובאה, ב- NATURAL BAKE, החליטו לצאת במבצעי מכירות חסרי תקדים, שיאפשרו לצרכן ליהנות ממבחר מוצרי צריכה בסיסיים ללא גלוטן במחירים זולים במיוחד. המבצעים המוצעים:


·        3 שקיות של לחמניות סנדוויץ'  ב- 29.90 ¤ בלבד במקום 15 ¤ לשקית אחת.
·        בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בצק עלים, מלאווח, שני מוצרים (ניתן לשלב) ב- 29.90 ¤, כשמחיר כל מוצר בנפרד נע בין 25 ¤, ל- 29 ¤  ליחידה.

*המבצעים יימשכו עד סוף חודש יולי או גמר המלאי. 

מוצרי NATURAL BAKE כשרים בהשגחת בד"צ העדה החרדית

 




VEGANITO הוא מפעל קטן ברמת הגולן המייצר טבלאות שוקולד בלבד לחנויות ולמשווקים המורשים.
VEGANTINO הוקם על ידי הדר פיורנטינו השוקלטיירית, טבעונית ותיקה שעושה הרבה למען הסביבה, החיות ואוהבת אדם בכלל!
הכל עבודת יד, הפירות המוספים לשוקולד אורגניים והכל טבעוני ללא חלב. ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל והרוב עם חמישה מרכיבי בסיס. השוקולדים של VEGANTINO מכילים 35% מוצקי קקאו (עיסת קקאו, אבקת קקאו), סוכר, חמאת קקאו ולציטין סויה.


ל VEGANTINO שלוש סדרות. שוקולד לבן, שוקולד חלב ושוקולד מריר 80%. כולן טבעוניות.
האמת - הופתעתי. חשבתי מאחורי העטיפה היפה יהיה שוקולד משעמם. טעות! ראשית, השוקולדים החלביים (עם בייגלה או אגוזי לוז) והשוקולד הלבן (עם העוגיות)  הפתיעו.

גולת הכותרת שלי הינה השוקולד המריר! פשוט מושלם והכל טבלה מכילה ככפית סוכר לטבלהזה לא רק טעים, זה מעדן! השוקולד המריר היה לדעתי מעט רך יותר מכל שוקולד שתמצאו בחנויות מה שמקנה הנאה גדולה גם מרקם אחר של שוקולד וגם מטעם. סוף סוף שוקולד מהתחלה ועד הסוף עבודת יד! טעים! איכותי, טעים מאוד וטבעוני! 

הכי טוב שאכלתי בטבעוני! 
VEGANTINO



חברת "מיה", מציגה את סדרת הממתקים הטבעוניים- סדרת סוכריות ג'לי  ללא רכיבים מן החי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ארוזים בסביבה חופשית מגלוטן.
הסוכריות מכילות צבעי מאכל טבעיים בלבד. ומגיעים טעמים מתקתקים-חמצמצים נפלאים: תות, דובדבן, קיווי, תפוז, לימון, וניל, אוכמניות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...