יום חמישי, 13 ביולי 2017

הלהיט הבא בסלפי - כבר כאן!

ד.ב. פסגה שיווק חכם בע"מ היא חברה בת 7 שנים המתמחה במקצועות היופי, החברה בבעלותו של דורון ברדה - יזם צעיר עם יוזמה וחדשנות שכיף לפגוש ולהכיר. 
לפני שלושה חודשים חתמו ד.ב. פסגה שיווק חכם בע"מ על חוזה הפצה של 'ריקי סקיני' RIKI SKINNY מבית גלאם קור GLAMCOR - ארה"ב. 
'ריקי סקיני' RIKI SKINNY היא מראה מקצועית דקה בגודל של 23*33 ס"מ. משהו שנראה כמו טאבלט. במסגרתה של מראת ה'ריקי סקיני' RIKI SKINNY נורות-נורות של תאורת לד. עם ויסות והגברת עוצמת התאורה בחמש דרגות שונות.  

ל'ריקי סקיני' RIKI SKINNY הגיעה לארץ לאחר ש ד.ב. פסגה שיווק חכם בע"מ הביאו לארץ את מכשיר המולטי אקסטרים לפרפשונל (תאורה ניידת עם תושבת לנייד). 

ריקי סקיני היא מראה שנוצרה לכל מי שאוהב את עצמו. לכל מי שאוהב את תחום היופי, מיוטיובריות עד קוסמטיקאיות מקצועיות. גם לצילומי סלפי איכותיים, לייב ליו טיוב ופייסבוק ובכלל להתאפר עם תאורה נכונה. לראות כמו שצריך עם 5 עוצמות תאורה המביאות.
'ריקי סקיני' RIKI SKINNY מתחברת לטלפון עם בלוטוס ובעלת תושבת לטלפון הנייד. 
איך עובדת ריקי? פשוט ממגנטים את הטלפון באמצעות התושבת על המראה, מגבירים את התאורה לדרגה הרצויה, מחברים לבלוטוס של הטלפון - וכבר ניתן לצלם מה'ריקי סקיני' RIKI SKINNY. כך מאפשרת הריקי לשלוט  בתהליך הצילום דרך המראה ולא דרך הטלפון. 
מתאים מאוד!!! לוידאו וגם לצילומים וגם מוצר לקוסמטיקאיות. 'ריקי סקיני' RIKI SKINNY מגיעה עם ערכת של מתאם לטלפון, מטען ומתאם של מראה מגדילה פי שלוש.



















האמת? מדובר במוצר שרק עושה כיף להצטלם איתו, הוא מאיר עד עוצמה גבוהה מאוד ועושה חשק להיות שחקן לרגע - גם ללא איפור. על הדקה הראשונה של עם ריקי כבר העליתי סרטון (ויצאתי ממש יפה גם לדעתי הביקורתית), אז אחרי שגיליתי את השחקנית שבי - אני שמחה להמליץ על הריקי כמוצר הבא של כל אנשי היופי ולכל מי שאוהב את עצמו! 
לצפייה בסרטון לחץ כאן: https://www.instagram.com/p/BWc7F4Cnx6_/?taken-by=odelyatzadok

להשיג בד.ב פסגה שיווק חכם בע"מ
04-6772080
האומן 12 חדרה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...