יום רביעי, 5 ביולי 2017

שף גיא פרץ משיק את משאיות האוכל הניידות

 עכשיו זה כבר רשמי. יש בארץ משאיות אוכל ניידות. את הטרנד הזה ייבא לארץ שף גיא פרץ. גיא ידוע כבר 20 שנה בסצנת הקולינריה הישראלית. גיא מתמחה במטבח בשרי/חלבי כשר. כעת גיא מפתיע עם משאיות ניידות לאירועים. לגיא כעשרה משאיות שונות. כל משאית מתמחה במטבח שונה מהעולם. 
תוכלו למצוא שם מטבח יווני גם גירוס פרגית או קבב מאוד מאוד טעים בלאפה - קצת מפתיע שממשאית כזו קטנה מפיקים אוכל כל כך טוב, אבל תסמכו על שף גיא פרץ שיודע לעשות את העבודה. בכלל היה מושלם בלאפה כי עם ממרח הלימון הכבוש של שף גיא פרץ הכל טעים. אני אישית כתבתי שירי הלל ללימון הכבוש של גיא והיד עוד נטויה.
במשאית המרוקאית תוכלו לטעום מעורב ירושלמי, קבב דגים וחריימה. במשאית האמריקאית אפשר לטעום צי'פס מעולה, המבורגר, כדורי פירה עסיסיים ומנחמים ועוד.
משאית המתוקים מייצרת עוגיות לקוקילידה טרי-טרי במקום! ועושה קוקלידות לפי הזמנה. לא מדובר שבסוג אחד של עוגיות. ניתן למצוא עוגיות שוקו, וניל, נטיפי שוקולד, עוגיות גרנולה ועוגיות קוקוס מאוד משובחת!!!
את הקוקלידות מרכיבים במקום - על פי בחירת כדור הגלידה שתבקשו. זה יותר טעים מכל קוקילידה אחרת. העוגיה הרגע נאפתה וגם לא מתפוררת - שאפו!
כל המשאיות מעוצבות ועושות חשק לחגוג. ניתן להזמין לארוע משאית נפרדת או משאיות נבחרות. 
משאית הטברנה היוונית מגיעה גם כמכלול לאירוע עם שולחנות טברנה, עיצוב ודי ג'יי נלווה וגם שאר המשאיות מגיעות כמכלול שלם של אירוע הכל כלול!
ישנה גם משאיות חלביות לארוחות בוקר ולארוחת דגים!
מקסים שאפשר לקבל כל כך הרבה אהבה ממשאית קטנה! ככה זה כשגיא והצוות יודעים איך לעבוד. 

שוב טעים! שוב מספר אחד. שף גיא פרץ! 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...