יום שני, 3 ביולי 2017

Keren Bartov Advanced Skin Care גם לי וגם לסלבס

אם יש מישהי שהצליחה להביא את תל אביב לאזור השרון זו קרן ברטוב. קרן היא הקוסמטיקאית של המדינה. אומנם מושב קדימה זה לא מרכז הארץ. אבל מגיעים אל קרן ברטוב מכל קצוות הארץ. אפילו תוכלו למצוא אצלה בקליניקה את שירי מימון, מלי לוי, רונה לי שמעון, קרן פלס וכל מי שרוצה קצת גלאם לפני הצילומים. 
למה לקרן? כי אצל קרן ברטוב יש את כל המכשורים הרפואיים שטיפולים קוסמטיים צריכים. כשכל קוסמטיקאית עושה טיפול פנים-ניקוי-מסכה. אצל קרן מגיעים לתוצאות בתוספת מכשור רפואי. 
לקרן ברטוב מכשור רפואי לכל בעיה: צלקות, פוסט אקנה, סימני מתיחה, פיגמנטציה, הרמת סנטר, העלמת קמטוטים,  וטיפולי זוהר האהוב על הסלביות לפני צילומים עם אמפולות בוטוקס ואמפולות חמצן. אין מכשיר רפואי שאין לקרן ברטוב. ויש לה את המכשור הטוב ביותר, המוכח ביותר והיקר ביותר שנמכר בשוק.
קרן מאבחנת כל עור אחרי שלמדה ועדיין לומדת בקורסים יחד עם רופאים רבים. אצל קרן ברטוב יש שילובים של טיפולי פנים. קרן עשר שנים קוסמטיקאית רפואית העובדת בשיתוף פעולה עם רופאי עור ופלסטיקאיים למתן טיפול משלים או חלופי להם. 
אצל קרן ברטוב הרשימה ארוכה, יש  להמתין ולשריין מקום לכל טיפול (נכון להיום יש לשריין חודשיים מראש).
נח מאוד להגיע לקרן. קרן עובדת גם משמרת לילה מעשר בלילה עד 1 בקליניקה מעוצבת עם אוירה פסטורלית. אני אישית הגעתי לקרן לטיפול בעשר וחצי בלילה והייתה אצלה בבית תוך 25 דקות נחתתי במושב הפסטורלי, רחב הידיים וגדוש החניה. כבר שווה! 

  


















קרן בחרה לעשות לעור שלי טיפול מזופוריישן. התחלנו את הטיפול עם ניקוי העור עם סבון המכיל מי ורדים, מריחת חומצה גליקולית (על בסיס ענבים) בריכוז גבוה ופה נכנס המכשור של קרן לתמונה. מכשיר בטכנולוגית מזופוריישן. טכנולוגיה שזכתה בפרס נובל. ניתן למצוא את הטכנולוגיה הזו במעבדות מחקר ובתי חולים. 




















המכשיר משלב ידית חום וידית קרח. שילוב ידיות החום והקור יחד עם מריחת אמפולה. האמפולה מאוד יקרה ויוקרתית בעלת חומרים פעילים כגון: פפטידים - חלבון הבונה תא, חומצה היאלרונית, וחומרי הבהרה. המכשיר מחדיר את האמפולה ב 80% אל תוך הדרמיס וקולע את החומרים בדרמיס. ידית הקרח - מכווצת את כלי הדם, על מנת שרק התאים יקלטו את החומרים הפעילים באמפולה וכלי הדם לא 'יגנבו' מהחומר. הטיפול עובד על צמצומים משמעותי בעומק הקמטים והקמטוטים, משפר את רמת הלחות של העור, מסייע בטיפול בפיגמנטציה ועובד על הזנה, החלקה ושיפור בגמישות. הכל עם ידיה העדינות והמקצועיות של קרן. 
החלק השלישי של הטיפול היה מסיכת תפוז טריו ליפט עם פורמולת אנטי אייג'ינג לליפטינג מיידית ולמראה עור חלק, מתוח וזוהר. החלק הרביעי היה עיסוי מפנק של קרן עם סרום פפטידים, חומצה לקטית - העובדת על הסרה של תאים מתים והמסת דבק בין תאי, מקנה לחות לעור עם חומצה היאלרונית ופפטידים.

העור היה חלק לאחר הטיפול. גם קמטי ההבעה העקשניים שלי נרגעו. הטיפול היה כיף ומלא זוהר. כי מה שטוב לטובות, ביותר - הכי מגיע גם לי! 

אצל קרן ברטוב - את לא רק במקום הכי טוב, את גם בידיים ובמכשור הכי שיש! 


Keren Bartov Advanced Skin Care 

קדימה

052-9506776





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...