יום ראשון, 2 ביולי 2017

חיפשתם מסעדה בדרום הארץ לשבת - כרמים !


כרמים סגולה זו אחת המסעדות שכל אחד מאזור הדרום יכול למצוא לעצמו מנה אהובה. לאחרונה גדלה הדרישה של חברי מאזור הדרום להמליץ להם על מסעדה טובה שפתוחה גם בשבת. כן, הרבה מסעדות דרומיות סגורות בשבת. אחת הטובות שאכן עוד פותחת בשבת, את מתחמה הענק, רחב הידיים והמזמין במושב סגולה ובבאר שבע.
השבוע חגגנו יומולדת בכרמים סגולה, וכמו תמיד, הפעם גוונו במנות, שכן, זה ביקורי הרביעי וכל פעם אני משתדלת לגוון - ומאוד מצליחה.
התחלנו את הערב שלנו עם מנת סביצ'ה דג על תפוח ירוק ועשבי תיבול. מנה מרעננת כיפית ועשירה. המשכנו עם מנת סלט כרמים עם חסה, רוקט, בצל סגול, צנונית, גבינת פטה, פרוסות סלק פריך ומקלות שקדים קלויים ברוטב ויניגרט. סלט מרענן וכיפי, בין היווני הבנאלי לסלט הירוק. סלט כרמים הוא ההרכב הכיפי של הקיץ, עם שקדים פריכים מעל.
המשכנו עם מנת טורטליני אפונה ברוטב פטריות פורצי'ני על מצע קרם חציל. מנה פשוט מעולה, רוטב הפטריות הקרמי מול החמיצות המרעננת של קרם החציל נתנו מצע מעולה ממעלה ומתחת לטורטליני. 

המשכנו עם פילה מוסר בקרם עגבניות על הצד הקל של העיקריות.  בצד היותר בשרני בחרנו מנה מתפריט הבשרים המעושנים. ל'כרמים' תפריט בשרים מעושנים במקום. אכן מדובר בתפריט נפרד שכבר נהננו ממנו בעבר. הפעם בחרנו חצי קילו סטייק טיבון מעולה ועסיסי. עבה מאוד עם טיפה ורדרדות בפנים עם הדיוק המופתי שמשלב נגיסה ועסיסיות גם יחד. את סטייק הטיבון לקחנו יחד עם פלחי תפוחי אדמה מהבילים ומתובלים שנותנים את הטון הפחממתי הקרמי לכל ביס.
קינחנו עם מנת גבינת מסקרפונה על קרם קדאיף עם קרם פירות יער. מילה טובה על הקדאיף של כרמים - הקדאיף היה כל כך פריך וטעים שפשוט בצעתי חתיכות ממנו ואכלתי. פשוט מושלם. סיום מתוק ופריך לערב ארוך וקולינרי.

כרמים 
מושב סגולה/דרך חברון 66 באר שבע



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...