יום רביעי, 19 ביולי 2017

ספוטניק המתחם הכי מפתיע באלנבי

 אי זה כיף זה לגלות אי ירוק בים. מעין פאתה מורגנה. אבל מסוג אחר. אז אני גיליתי בתוך שביל באלנבי ממש קרוב לרוטשילד את ספוטניק בר. ספוטניק ממוקם על אלנבי 122 הוא קיים כבר כמעט שנה וחצי ואני לייט בלומר, גיליתי אותו באיחור יותר מאופנתי. הספוטניק ממוקם חללים חללים, מגניבים וכיפים. כל אחד יכול למצוא לעצמו מתחם שווה. עם לאונג' הפנימי המגניב, או המתחמים בחצר. אני בחרתי על המרפסת המשקיפה לחצר. 
בחוץ ההמון כבר מתחיל למלא את הספוטניק ואת בטננו המקרקרת החלה למלא קוקטייל ג'סמין עם קמפרי, ג'ין, מחית פסיפלורה ואשכולית אדומה קוקטייל מריר וטעים. לצידו מוחיטו ליצ'י טעים וקליל. 
ספייס רול של דף אורז עם ירקות טופו וסויה היה למרעננת ראשונה. כיף של מנה לקיץ. טעים עם טקס שתמיד כיף לנשנש. המשכנו עם סשימי מעולה עם טונה, חריף במידה, עסיסי ומצוין. לא חשבתי שבבר כזה אוכל כל כך טוב. כבר אמרתי פאתה מורגנה?
סלט בורטה היה מעולה עם עגבניות שרי טריית ועגבנייה צלויה מתובלת היטב. טעים וכיפי.
קינחנו עם כריך קורנביף עם ריבת בצל, איולי חרדל, קונישורים וצנוניות מוחמצות. טעים. מלא בשר, כריך מדויק מושקע ומצוין בתוך סמטה באלנבי, היש מוצלח מזה?

 ספוטניק
הכי מגניב
אלנבי 12, תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...