יום שבת, 27 בינואר 2018

אינדירה - אכן הודית טעימה

 אני אוהבת אוכל הודי. אבל שיהיה מתובל מעניין ולא מתנצל, לא כזה שהותאם לחך הישראלי. הודי אמיתי. 
השבוע הלכתי למסעדת אינדירה ההודית של שאול המלך על פינת אבן גבירול בתל אביב. 
עם כל העיצוב היפה וההודי, לא באנו עם הרבה ציפיות. אבל כל כך נהנינו. תחילה ערב חמישי גשום וסוער ו'אינדירה' התל אביבית לא מפסיקה לארח. זוגות ומשפחות נכנסים ל'אינדירה' לבילוי טעים.
התחלנו את הערב עם פלטת ראשונות" סמוסה, כורבית מטוגנת, תפוח אדמה מטוגן ולביבות בטטה מטוגנות. הכל הוגש עם שלישיית רטבים: רוטב כוסברה חרפרף, רוטב קוקוס מעולה ומתקתק ורוטב תמרהינדי. הרטבים לחוד היו מעולים, כל אחד בטעמו. 
לא זוכרת מתי כל כך נהיניתי ממטוגנים. וואי וואי מהתחלה עד הסוף. ראשית הסמוסה הכי טעימה שאכלתי בחיים שלי. כן, יותר טעימה מההודית שאכלתי בהודו. עסיסית, מלוי חומוס מעולה, אגוזי קשיו שלמים במילוי שקצת לא התחברו לנו אבל מילויט מעולה, מהביל, כיפי ולא... הסמוסה לא היתה שמנונית מידי זה בפירוש היה מטוגן ללא רבב. תענוג. גם תפוחי האדמה בטמפורה היו מעולים. עסיסיים וטעימים, ולביביות הבטטה המטובלות היו מעולות. לא האמנו שחיסלו פלטה כזו כזה זמן קצר... אנחנו... הבריאות... אבל אם מטוגנים אז הפלטה האיכותית של 'אינדירה'. 
מלאי כותפא הקציצות הטבעוניות של הודו היתה העיקרית הראשונה שלנו. היתה מעולה. מתקתקה במידה וטעימה מאוד. מנת פניר מסאלה גם גרפה הצלחה טעימה. שוב מנה מתקתקה במידה וטעימה מאוד. קצת לנגב אותה עם נאן שום טעים שהזמנו (במקום מנת אורז). פשוט טעים.
קינחנו עם מנת גלידה תוצרת בית של אינדירה. טעמי שוקולד, פיסטוק ותבלינים ווניל. עם קוקוס קלוי, פסיטוקים וקשיו. הכי טעים היה השוקולד. פשוט הורגש שזה תוצרת בית. טעים וקרמי.

אהבנו מאוד ונחזור

אינדירה
שאול המלך 4 
תל אביב 
http://www.indira.co.il/








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...