יום ראשון, 28 בינואר 2018

פיצה סבא מבית עומר מילר! כיף וטעים תבואו

כשעומר מילר חובר לאלוף בצק הפיצה בארץ יוצאת פיצריה מחוץ לקופסה. כבר אנחנו שבעים פיצריות אבל 'סבא' של עומר מילר ואלוף הפיצות רענן נוסל היא השגעון הבא של תל אביב. סבא - שם מרובע למקום שחושב מחוץ לקופסה. האויירה - של מסיבה. השירות עצמי. ל'סבא' תפריט פיצות מובנה ו 100 תוספותץ לפיצות להרכבה עצמית. 
אז הגעתי במוצ"ש הזה  - בפתיחתה של 'סבא', ברוטשילד 9 על הבמה המפורסמת ממש מול SUSU של עומר. 
חשבתי שאם אגיע מוקדם יהיה רגוע... אז חשבתי. פרוע פה בקטע טוב. ל'סבא' אוירה של בר, כשעומר ורענן ברמנים ראשיים. זה לא רק לאכול. זה בילוי והוא טעים! 
הקצב -  גבוה אבל הצוות יודע לעבוד מהר וזריז. אני החלטתי להיות מרובעת ולבנות לעצמי פיצה עם ארטישוק, חלפיניו כבוש, שרי כבוש, פטריות, זיתים איטלקים. קיבלתי זמזם ולא חיכיתי 5 דקות והזמזם הזמין אותי לאסוף את הפיצה מהדלפק. 
את כל התוספות שהרעפתי על הפיצה הבצק של 'סבא' ידע "להחזיק" הכל כמו שאני אוהבת. ונותר יציב ולא נזל מכובד התוספות. 
את הפיצה מקבלים בקרטון T.A לכל פיצה נלווה רוטב עשבי תיבול, לימון ושום מעולה. אל תטעו,  לא צריך את הרוטב  כי טעים ב'סבא' מהבצק עד התוספות. לי היה טעים ופריך וכיפי. אז לא נגעתי ברוטב. את ה'קשה' של הפיצה לא אכלתי מחשש לעודף קלוריות, אבל... טעמתי את הרוטב עשבי התיבול והלימוון וכבר חיסלתי את כל הקשה של הפיצה בניגוב מקופסת הרוטב. ואני אודליה - חיסלתי מגש, בקלות!! זה טעים, פריך מצויין. הבצק טוב, הרוטב טוב... תענוג. 

לאוהבי מתוק....יש גם פיצה עם נוטלה, בננות, תותים וקצפת.
יאללה פעם הבאה עם כל החבר'ה 🍕🍕🍕🍕🍕


פיצה סבא
רוטשילד 9 תל אביב 
(אין משלוחים - תבואו, כיף פה!)

*****







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...