יום חמישי, 4 בינואר 2018

MAMA SHUSHA הפיצרייה החדשה של צפון תל אביב עושה חשק לעוד




שכונת ל' קיבלה לפני חודש מתנה חדשה. השכונה הרדומה קולינרית קיבלה פיצריה שכונתית חדשה בשם MAMA SHUSHA.

הפיצריה הוקמה על ידי עופר נדב, הפציולו בעל הותק של מעל לעשור בקולינריה התל אביבית. ברזומה שלו תוכלו למצוא את פסטה מיה באבן גבירול, אוליברי ועוד. 
MAMA SHUSHA הוקמה כדי לתת מענה קולינרי וטעים לתושבי השכונה. אחרי ביס אחד תבינו שזו זכות של תושבי ל' שיש להם פיצרייה שכונתית כל כך טעימה. 
ל MAMA SHUSHA תפריט פיצות עשיר, הנמכרות ברבעים ופיצה משפחתית. ניתן להזמין מתפריט הפיצות המיוחדות וגם ולהרכיב לבד.

ל MAMA SHUSHA לא רק פיצות, אלה גם סלטים וזה בדיוק מה שהיינו צריכות להתחיל את הערב שלנו. התחלנו עם סלט פנצנלה עם ירקות חתוכים גס, זיתי קלמטה, קרוטונים, וויניגרט חומץ. הסלט השני והכה משובח היה 'הסלט של שושה' עם עגבניות, עלי וקט, בצל סגול, ארטישוק, פניני מוצרלה, ברוטב שמן זית ולימון.
אם אתם מזמינים סלט לפני פיצה, אל תפנו את צלחות הסלט הריקות.


אנחנו התחלנו עם פיצה בלסמית עם תרד, קונפי עגבניות שרי, רוטב עגבניות, מוצרלה ובלסמי מצומצם. פיצה מעולה, טעימה ועסיסית עם טוויסט בלסמי כמו שאני אוהבת. ראוי לציין שאטת רוטב העגבניות לפיצה מכינים ב MAMA SHUSHA מ 70% עגבניות טריות ועשבי תיבול קצוצים ולא מ 100% מעגבניות משומרות. עופר נדב נותן את כל הלב בפיצה מהבצק עד הרוטב.

אל הפיצה הבאה לא היינו מוכנות. 
פיצה לבנה - אינני מחובבי הז'אנר הלבן. אני צריכה תמיד רוטב עגבניות על הפיצה שלי. תקשיבו אדון עופר נדב הכין פה מעדן מלכים! הלבנה של MAMA SHUSHA מכילה רוטב ריקוטה שעליו הונחו גבינת מוצרלה, פרמז'ן, פטריות פורצ'יני, שמפניון וכמהין. הפיצה הלבנה של MAMA SHUSHA רכה ונימוחה שמשאירה טעם של עוד. לא כבדה מידי
כמובן כמו כל הפיצות של MAMA SHUSHA הבצק דקיק עם סיומת סופר פריכה. את קצוות הפיצות אייני נוהגת לאכול. חוסכת בקלוריות. טעות!!! פה את כל הקצוות נגבתי בשאריות רטבי הסלט. זה החטיף הכי טעים שיש! עבודת יד, פריך וכיפי.
איך קינחנו? ל MAMA SHUSHA יש קינוחי בצק ממולאים שוקולד - אבל כל כך נהיננו מהפיצה ששאבנו עוד פיצה מרגריטה עם פטריות ועם זיתים. הסוד של MAMA SHUSHA שהבצק דק, הרוטב קליל ואיכותי. הפיצה לא כבדה ואפשר בקלות להתמכר ולשאוב מגש וחצי.

הכי כיף שאני קרובה!!!!
MAMA SHUSHA
האוזנר 3 שיכון ל' תל אביב
03-9673377

פתוח  א-ה 8:30-21:30
שישי 8:30 עד חצי שעה לפני כניסת שבת
שבת - חצי שעה אחרי יציאת שבת עד 21.30





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...