יום שבת, 20 בינואר 2018

הבופה של טנדורי הרצליה, טעים מהביס הראשון ועד הקינוח

 אני אוהבת אוכל הודי. מאז ביקורי האחרון בהודו, אני צריכה פעם בכמה שבועות את המנה ההודית שלי וכשתהייה מתובלת טוב וכיפית. השבוע הלכתי לבופה הודי של 'טנדורי הרצליה'. הבופה מוגש בימי שבת בצהריים. 
האמת - לא ידעתי לקראת מה אנחנו הולכים. ארבע אוהבי אוכל הודי נחתו בקומה העליונה של טנדורי הרצליה. קודם כל שאפו על החשיבה. טנדורי הרצליה ייעדה את הקומה העליונה של המסעדה לבופה. מופרד בחוכמה מאנשי התפריט הרגיל.
הבופה מכיל שני סוגי מרקים. אנחנו זכינו... זכינו למרק עדשים ולמרק עגבניות חריף. אפשר להוסיף לכל אורז עם עשבי תיבול ורטבים ירוק נענעתי וחריף, רוטב אדום חריף, צ'טני מנגו ותמר הינדי.
תקשיבו פה התחילה ההתחלה המוצלחת שלנו. מרק העדשים היו מעולה!!! באמת שיכולתי (וכולנו יכולנו) לאכול אותו ארוחה שלמה. קליל, אך מלא בטעם, קרמי אך לא כבד מידי. הוספתי לו מעט אורז לבשרניות ונקודת חריף ירוק ונהינתי מכל לגימה. קחו בחשבון שעל כל שולחן מוגש נאן הודי שיעזור לכם לנגב את כל הטוב הזה עד תום. פשוט מרק מושלם - כולנו הסכמנו על כך!
יחד עם הנאן הגיעה גם מנת עוף טיקה חם ישירות לשולחן כחלק מהדיל.
ליד הירקות החתוכים חיכו לנו שני סוגי אורז: עם ירקות ואורז לבן, ולצידם - מנות התבשיל של בופה טנדורי: תבשיל חומוס, תבשיל עדשים, מיקס ירקות בקארי, הלו גובי (כרובית ותפוחי אדמה) ובקר בסגנון גואה. תבשיל החומוס היה טעים מאוד. חרפרף מעט והולך נהדר עם אורז לבן. כמה פשוט ככה טעים, גרגרי חומוס החומוס היו סופר מבושלים ונשארו שלמים שיכולנו ליהנות ולעשות מילוי בצלחת לכל הטעם המעולה הזה.
תבשיל העדשים היה עדין יותר וגם טעים, כך גם תבשיל הירקות בקארי. אני הגעתי עם חשק טבעוני לארוחה הזו, אבל הייתי חייבת לטעום את תבשיל הבקר בסגנון גואה. גם פה חיכתה לנו מנה מעולה, עסיסית מתובלת. נתחי הבקר היו עסיסיים וחתוכים היטב, שחו ברוטב עשיר. פשוט נהדר. לכל מנה העמסנו מעט אורז לספוג את הטעמים ולנגב את הצלחת עד תום. גם הנאן עזר לעניין. 

שבעים ומלאים הגענו לשלב הקינוחים. דייסת קינמון היתה נהדרת ומעט כבדה, גם ג'לי הפירות היה טעים. אך גולת הכותרת של הבופה של טנדורי היה פודינג אורז קר עם הל, תבלינים ופיסטוקים. מדובר בקינוח מתוק אך מושלם מבחינת טעמים. 
לסיכום - טנדורי בופה בהרצליה היה פשוט לחזור להודו מהביס הראשון עד קינוח פודינג האורז הטעים. וכל זה ב 76 ש"ח לאדם. אם תעשו חשבון זה כמו מנה עיקרית עם מרק וסלטים וקינוחים במחיר מנה עיקרית וריפיל חופשי... אבל טעם ללא הגבלה!

טנדורי הרצליה
משכית 32 הרצליה







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...