יום רביעי, 24 בינואר 2018

"שמוליק כהן" ממשיכה להיות היהודית האהובה עלי ובצדק!!!

 מה כבר ביקשתי? ייחלתי? כמהתי? קצת מרק עם קרפלעך... קרפלעך... לי מרק עם אטריות וקרפלעך ותוציאו אותי מרוצה.
אז אוכל יהודי כזה אני אוכלת רק ב"שמוליק כהן" מסעדת האוכל היהודי האהובה עליי, "שמוליק כהן" קיימת מעל לשמונים (80!!!) שנה ועדיין בועטת בפולנית. (בהרצל 146 תל אביב).
לאיחוד הזה הזמנתי גם את יערית שחובבת אוכל פולני.. בעצם נראה לי שכולנו אוהבים אוכל פולני ופשוט לא מודים. את הערב שלנו התחלנו עם מגוון סלטי הבית: חמוצים, סלט מיונז, חומוס, כבד קצוץ מעולה ונימוך, חציל בטחינה וגולת הכותרת השניה אחרי הכבד הקצוץ - גפילטע פיש נהדר. פשוט נהדר. אנחנו עטנו ישר על הכבד הקצוץ והגפילטע כי הם פשוט היו מעולים, טעימים, לא מתובלים מידי. פשוטים וטעימים והלכו נהדר עם החזרת המעולה. פשוט פתיחה מעולה. 
ואז.. הגיע אהבתי.. מרק קרפלעך עם אטריות.. וואו היה שווה לחכות! עם קרפלעך ענק מלא בשר טעים, הקרפלעך עבודת יד ונראה כך, לא בשל מידי ושמר על שלמות. טעים מרמת הבצק עד הבשר, המרק והטאריות פשוט מעולה. הייתי יכולה להמשיך ולמלא את הקערה... אבל יש עוד מנות לטעום אז נעבור לשלב הבא!
מנת צולנט עם המילוי של הקישקע שנאפה לחוד נפרס מעל הצ'ולנט ועשה לנו שמח וטוב... באמת לא נעים לאכול צ'ולנט ביום חול אבל היה כל כך טעים שלא יכולתי להפסיק לאכול. כן - אני אודליה חיסלתי צלחת צ'ולנט בערב יום חול ב"שמוליק כהן". 
גם מנת בשר הצלוי היתה מעולה, וגם חברנו וידידנו הקלופס - קציצת הבקר האפויה שהוגשה על פירה היתה נהדרת (אבל אני כבר התפוצצתי מצ'ולנט). 
לא יכולנו להפסיק להתפעל גם אני וגם יערית. הכל היה ממש טעים. גם הוודקה לימון תוצרת "שמוליק כהן" כיסחה טוב את הגרון. 

 אם חשבתם ש"שמוליק כהן" הייתה ריקה ביום חול שכזה - טעות! המסעדה מפוצצת עד אפס מקום, כל השולחנות מוזמנים, קבוצת חברים חגגו לידינו ואוירה טובה עטפה את הערב הזה.
קינחנו עם ליפתן מסורתי של פירות ושזיפים מיובשים, מוס שוקולד חלווה ועוגת תפוחים. לא רק אנחנו נהנינו, כל יושבי המסעדה היו מחוייכים ושמחים כי פשוט טעים וכיף ב"שמוליק כהן". זה אותה מסעדה ואותו תפריט מקורי כמו לפני 80 שנה, אין בא שטיקים, יש פשוט אוכל טוב!! מקורי ומשובח!!!
 
 מומלץ בחום

שמוליק כהן
כשר מהדרין
אפשר לקחת הביתה/להזמין מראש
הרצל 146 תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...