יום רביעי, 29 ביוני 2016

הבר הותיק בשוק פשפשים

המרגוזה בר בשוק פשפשים קיים כבר שבע שנים. המרגוזה בר היה מחלוצי הברים במתחם פשפשים. עוד לפני שנים רבות הוא היה שם בר יחידי, לצד פועה.

ישבתי במרגוזה בר מספר פעמים לדרינק של 'על הדרך', אבל השבוע החלטתי לתקוע יחד ולשבת ערב שלם ב'מרגוזה בר'.

את קבלת הפנים עשו לי מקס וסוסו - אושיות תל אביביות ותיקות. סוסו היה מבעלי הגוזניק (למי שמכיר) הבר היפואי הותיק. נחמד לראות פנים מזמינות ונעימות על ההתחלה.

אני הזמנתי סנרגיה לבנה עם בזיליקום, תפוז, ומלפפון שהיתה מעולה, מתקתקה ומרעננת. אלמוג שתתה יין לבן. התחלנו את הערב עם מנת סביח. שהיתה מצויינת, החצילים היו מעולים ונעשו בקפידה, הוגשו עם טחינה, ביצה ועמבה.

אני הלכתי על הגרסה האותנטית של פלאפל ממולא לבנה שהיה ממש טעים. כל פלאפל היה גדול ובשרני. ומגיע למרגוזה בר שאפו על ההמצאה הזו. אין עוד מנות כאלה בארץ.

קינחנו עם קרם ברולה מילפיי עם בצק עלים, שהיה מאוד טעים! קינוח של מסעדה שמכבדת את עצמה. סיום מעולה לערב מקסים.

אבל בעניין במרגוזה בר זה לא האוכל, זו האוירה והשירות, המוזיקה והתחושה הטובה שנותנים פה לכל אחד. מהמלצרים עד הבעלים, כולם זוכים פה ליחס. יחס חם, כן ואמיתי. יחס לא מתיימר, שמגיע עם חיוך ותחושה של בית, אם תרצו גם אוזן קשבת ועידוד - המרגוזה בר זה המקום! 

מרגוזה בר
רבי יוחנן 3
מתחם שוק פשפשים, יפו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...