יום חמישי, 29 ביוני 2017

ביוטיס - להיות יפה יותר במקום הכי טוב!

יש מקום אחד בכיכר המדינה שבו עושים אותי יפה יותר. אומנם יש הרבה מכוני יופי בארץ, אבל ביוטיס יש רק אחת! רק לי? ביוטיס מלאה בעבודה. אחת אחרי השניה כל טוב הארץ באות לביוטיס, מכל הארץ, כל הגילאים, כל סטטוס וכל אחת יכולה למצוא לעצמה רגע של ביוטי בביוטיס.

מניקור, פדיקור, לק ג'ל, טיפול פנים מבית ג'רנטיק, הלמחת ריסים ומיטת שיזוף. כל אלה תוכלו למצוא בביוטיס. את הפדיקור ומניקור ממונות בין 5 ל 7 מניקורסטיות במשמרת. מהבוקר עד הערב, חלוצות ומקסימום משרתות את הלקוחות של ביוטיס.

האמת? זו לא פעם ראשונה שלי ואני חוזרת ושוב חוזרת. פשוט כיף של מקום. חצי בית, חצי מסיבה, המון כיף והמון ביחד, אבל עם סופר מקצועיות. 
לביוטיס גם מוצרי טיפוח למכירה מהיצרנים הטובים בעולם. כפכפים, אביזרי שיער, תכשיטים ועוד. 
כעת חדש - ביוטיס מוכרות גם את ליין הבשמים של מולקולה. הבשמים המתאימים את ריחם לפי העור. בושם יוניסקס המתאים גם לערב וגם ליומיום, נשארר עך הגוף זמן רב, והכי חשוב - עליכם זה יריח אחרת מכל אדם אחר. 

הכי כיף ואני הכי יפה אחרי ביוטיס!
'ביוטיס' 
ה' באייר 40 בתוך המספרה של עמיר מזרחי
077-2000155

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...