יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

פסטה מיה - 20 שנה ועדיין מנצחים!



פסטה מיה קיימת כבר 20 שנה, השבוע ביקרתי בסניף וילסון 10 ליד רחוב לינקולן בתל אביב. האמת, פעם ראשונה שלי בסניף, תמיד ביקרתי בסניפים אחרים ותמיד לא התאכזבתי. בוילסון גיליתי פנינה אמיתית. הסניף מתוק ורומנטי, שרשרת נורות תלויה בחוץ, האורות עמומים מעט והמסעדה חמה, נעימה ומזמינה.

אמצע שבוע, חורף ופסטה מיה - סניף וילסון עמוסים עד אפס מקום. היתה לי ממש הזכות להיות שם.
התחלנו עם קרפציו הבית שהיה מעולה ומלא אורוגולה לאוורר את הבשר הרך הטעים שלהם, סלט - אינסלטה עם שלל חסות, גבינה כחולה, אגסים ואגוזי מלך היה למנה מרעננת וכיפית. מלאה טעם וויטליות. את הכל עטף ויניגרט הדרים ועשה לנו מעולה בך.
תפריט הפסטה למי שלא מכיר מחולק לשלוש קטגוריות תפריטים: על בבסיס שמנת, עגבניות ועל בסיס שמן זית. דוגמאות הפסטה מיוחדת המיוצרת במפעל פסטה מיה מגיעים במסגרת עץ וניתנות לבחירה. 
אנחנו היינו בפאן בשרי -  לקחנו רוטב סטרצ'טי - עם שמן זית, רצועות סינטה, עגבניות שרי, פטריות פורטבלו, שום, מעטו חומץ בלסמי, יין לבן ופטרוזיליה, על פסטת רדיאטלה שני צבעים. המנה היתה מעולה פשוט כך. לא הצריכה בזיקה של פרמז'ן ולא מלח. פשוט מלאה בטעם. הסינטה אפרופו, נשארו עסיסיים גם כשהתקררה המנה מעט. שאפו גדול. 
גם מנת הכבדים עם פסטת 'עצבניות' היתה מעולה עם כבדים, שמן זית, פטריות ובצל מקורמל. אין ספק שתי הפסטות הוציאו את שני הבחורות מרוצות-מרוצות.

קינוחים.... או... לא יכל להיות יותר טוב. הצמד חמד שלנו היה פאי אגסים עם בצק שקדים וכדור גלידה, מעולה ככל שזה נשמע קצת שחיתות עם פרי זה אולי אפילו יוצא קינוח בריא ומושלם גם יחד. וכמובן לא יכולנו לצאת מפנינה איטלקית שכזו וסיימנו עם מנת טרמיסו. אבל טרמיסו איטלקי אמיתי מתוק-מריר טעים טעים, ביס מתוק, ביס מר, דגה הכפית שלי ודאגה לי להתמכרות קשה. זה מה שנקרא לצאת עם טעם של עוד ועוד מושלם.

תודה פסטה מיה
היה ערב מושלם! 

http://pastamia.co.il/









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...