יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

והזוכה בתואר העיסוי הכי טוב שעברתי הוא ...

אני כבר הייתי בתאילנד לפני 14 שנה. מהרגע שחזרתי ארצה תכננתי את הטיול הבא, ככה מטיול לטיול. תמיד אני אמרתי שאני עוד אחזור לתאילנד. הבעיה? שיש עוד מקומות בעולם ולא תמיד יוצא לי לטוס דווקא לשם, אבל תמיד קורץ לי להגיע לשם. במיוחד בשביל העיסויים. אני זוכרת שכל יום כולם עשיתי שם עיסוי ורפלקסולוגיה והתחושה הייתה ממכרת.
הבשורה מגיעה מכיוון בן יהודה בתל אביב, שם הוקם ספא תאילנדי ראשון מסוגו.  שמו 'סבאי סבאי' בפירוש של 'רגוע-רגוע'. שם ממתינה לכם תאילנד הקטנה עם עיסויים גדולים.
את 'סבאי סבאי' הקימה מאי שלום, תאילנדית שעשתה עלייה והרווח כולו שלנו.
מאי גדלה על יסודות העיסוי וצמחי המרפא, סבתא הייתה מעסה את כל המשפחה. בהמשך מאי החלה ללמוד עיסוי בבנגקוק. קרוס אחרי קורס מאי התמקצעה בכל התחומים: עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, טיפול בנקודות כאב, עיסוי שוודי בשמן, טיפול באמצעות צמחי מרפא וכו'. מאי עדיין לומדת וטסה כל כמה שנים לתאילנד להמשך לימודים.

מסתבר שבתאילנד שמים דגש בטיפול בנשים אחרי הריון ומאי למדה גם טיפול ועיסוי לנשים אחרי לידה, טיפול בצניחת רחם, שיקום האזור וכו'.

מעולם לא נהניתי ככה מטיפול, העיסוי לא רק החזיר אותי לתאילנד, אלה גם הוריד ממני את כל תלאות היום, העייפות והסטרס. הרפלקסולוגיה של מאי הקלה עלי כאילו התחלתי לנשום מחדש. גם העיסוי התאילנדי אחריו היה מבורך.
לפרוטוקול ייאמר שאני מרבה לבלות בטיפולי ספא, אבל של מאי היה המוצלח מכולם. תחושת חו"ל במרכז תל אביב.

סבאי סבאי מעסיקה מספר מעסות תאילנדיות, פתוחים כל יום עד 21, ימי שישי עד 18. מומלץ מאוד. לחתוך לחו"ל קצר באמצע היום.

המלצה שלי (ואני כבר קונה טיפול לאימא)
https://www.facebook.com/spa.sabaisabai/?fref=ts

סבאי סבאי
בן יהודה 190 תל אביב
*חנייה במקום
03-6883231



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...