יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

ויסקי בר ומוזיאון - לאוהבי החיים הטובים, הוויסקי והרומנטיקה! #מאוהבות

לפני חצי שנה, הוקם בשרונה תל אביב 'וויסקי - בר ומוזיאון', מסעדה ובר וויסקי כשר המחזיק 1,002 בקבוקי וויסקי שונים. מחציתם הובאו לארץ באופן פרטי על ידי הבעלים, מה ששם את 'וויסקי' במקום הראשון של וויסקי בארץ. 
The whiskey 
1002 סוגי וויסקי מיובאים מכל העולם, גם יבוא פרטי'וויסקי בר ומוזיאון' הוא יותר ממסעדה, יותר מבר וויסקי, יותר ממקום המתמחה בוויסקי, יותר ממקום לסדנאות וויסקי. 'וויסקי בר ומוזיאון' הוא חלום שהתגשם, חלום של מקום יוקרתי אבל לא יקר, קלאסי ומעוצב, מדוייק להפליא מרמת העיצוב, עד השירות והאוכל. וגם... מוזיאון הוויסקי הוא אחד המקומות הרומנטיים בתל אביב.

אז החלום של 'וויסקי בר ומוזיאון' מתחיל בסדנאות וויסקי, המתקיימות כל יום שני ב 19, בחדר הפרטי של 'וויסקי בר ומוזיאון', כל שבוע מרצה אחר על וויסקי, שלל טעימות וארוחת מזאטים כלולה (עדיף להזמין מקומות מראש). בין המאזטים טעמנו קרפצ'יו בקר ואיולי וויסקי, מנת סינטה בצל וקרם סלק, וברוסקטת סלמון מעולה ונהדרת. כל המזאטים בסדנה היו מעולים, כמו המנות שטעמנו לאחר מכן.
אחרי שלמדנו בסדנה וספגנו מהאוירה ואלכוהול, התחלנו את הארוחה ב'וויסקי בר ומוזיאון', ירדנו לחלל הגדול והתחלנו את הערב. כמה שהסדנה היתה מקסימה, השהות ב'וויסקי בר ומוזיאון' עשה לנו נעים. על האווירה טראקים נעימים תוצרת חוץ, עיצוב אלגנטי וחם כמו וויסקי טוב וקירות מלאים בקבוקי וויסקי. כל העיצוב החם והנקי של 'וויסקי בר ומוזיאון' הפך את המקום לאחד הרומנטיים בתל אביב, וויסקי טוב ביד אחת ומנת קרפצ'יו מוסר עם איולי וויסקי, פסיטוקים טריים, עגבניות שרי צלויות ביד השנייה וזכינו ברגע מושלם של טעמים. אחת ממנות הדגים הטובות. גם קרפצ'יו הבקר בגרסה הגדולה רק עשה לנו טוב. 
המשכנו עם מנת פטריות יער ופורטבלו מוקפצת עם שום ותבלינים מנה פשוטה ומצויינת. גם סלט עלים כיפי ונעים כיכב על שולחננו. 

למרות שהיינו ערב שלם ב'וויסקי' לא רצינו לעזוב, יש אוירה משכרת, בניין הטמפלר בו שוכן ה'וויסקי', הופך את הכל לקסום עם תקרת האבן מעלינו. 

גם קינוחי הפרווה לא אכזבו תתפלאו, עם קרפצ'יו אננס, שברי ליצ'י מיובש וסורבה קוקוס נהדר, אחד הקינוחים הטובים שאכלנו!!! מוס שוקולד וויסקי עם מזרק וויסקי מעולה, היתה למנה השוקולדית הכיפית נימוחה, קרמית, לא מתוקה מידי, פשוט ממכרת וקרמבו שוקולד ותותים, עם בראוניז זהב היתה מנה ברמת מסעדת גורמה. מרוב שהקינוחים היו טובים - שכחנו שהם פרווה.

'וויסקי בר ומוזיאון' כשר בשרי (כשרות תעודת נאמנות), ערב באמצע שבוע והמקום מלא עד אפס מקום. בזמן שמקומות מדשדשים 'וויסקי בר ומוזיאון' מצאו את התמהיל המיוחד לכל אירוע, מיקום מעולה, עיצוב, שירות, טעם וכשרות והכל ברמה גבוהה ובסטייל אירופאי. איך חברתי סיכמה את הערב 'אם גבר מביא אותי לפה לדייט, אני בטוח מתאהבת'!
אנחנו כבר מאוהבות!

'וויסקי בר ומוזיאון'
מתחם שרונה (קרוב לשרונה מרקט)
חמישה כוכבי מצויינות *****
03-9551105
http://www.whiskeybm.co.il/he/home/a/main/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...