יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

דלישס - מהיר, בשרני וטעים מאוד!

דלישס דלי בר היא המעדנייה-קצבייה של צפון תל אביב כבר 40 שנה. כל אזור נאות אפקה יודע ומכיר את דלישס. בשנים האחרונות דלישס התפתחה והקימה דלי-בר, בר מהיר עם מנות על בסיס בשרי המעדניה. לדלישס דלי בר 2 סניפים, בשוק צפון ובנמל תל אביב.
חזרתי עכשיו מארוחה בסניף  דלי בר בנמל תל אביב. האמת? לא ציפיתי שיהיה לי כל כך טעים. התפריט פשוט ומבוסס על כריכי קורנביף, המבורגרים, נקניקיות וכו. מקומות הישיבה הן פחות מעשרה, הדוכן ממוקם בשוק האיכרים ומסביבו המולה.
אבל - ברגע שמתיישבים בדלי בר, כבר עם ה'שלום' הראשון מבינים ש'נכנסנו' למקום מסוג אחר. 
נכון, מדובר בפאסט פוד, אבל עם החיוך והשירות של עידו, התחשק לנו להשאר עד הערב. חייכן, מצחיק ושירותי כזה לא נתקלנו הרבה זמן. אחרי שטעמנו רק מהקורנביף עצמו ולא יכולנו לעמוד בפני הטעם העשיר הזה, הזמנו כריך קורנביף עם לחם שאור, ירקות איולי שום ודבש וחמוצים. פשוט כריך מעולה כמות בשר עצומה וטעימה, הלחם היה אוורירי ולא הכביד על הכריך. הגדלנו את המנה לארוחה (+ 10 ש"ח) וקיבלנו גם פוטטו עם איולי (שהלך נהדר עם רוטב סריצ'ה). 

המשכנו עם מנת המבורגר הדגל, אומנם יש לדלי בר המבורגר ממולא בגבינה בימי שלישי ורביעי, אבל אנחנו הלכנו על הקלאסיקה של המקום. המבורגר עסיסי, מעולה, מלא טעם, לא טחון מידי ואפשר להרגיש בשר, יותר מקציצה. 
אחרי שגם לגמנו מגזוז הבית בטעם אננס וטעם מישמש - חלק מהדיל, גם 'קינחנו' בנקניקיית עגל. נכון, לא היה לנו מקום לעוד ביס. אבל זה היה שווה. נקניקייה פשוט איכותית, טעימה עסיסית. אם לאכול נקניקייה - אז ב'דלישס דלי בר'!

טעים טעים טעים ובשרני

דלישס דלי בר
שוק האיכרים נמל תל אביב
שוק צפון רמצת החייל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...