יום שני, 16 במאי 2016

אחד ההמבורגרים הטובים שאכלתי

אני אנני בחורה של המבורגרים. מעולם לא הבנתי את הרדיפה אחר הקציצה בלחמנייה הזו. נכון, אכלתי כמה טעימות בחיי, ואף פיתחתי תיאוריה למדד המבורגר טוב. 'תיאוריית החיבוק' - אם אתם לא יכולים לשחרר את האחיזה בלחמנייה, כנראה שההמבורגר בתוכה שווה את זה.

בורגר סאלון זה רשת המבורגריות שמקורם בצפון הארץ. האמא של בורגר סאלון היא מסעדת לימוזין הצפונית. סניפי בורגר סאלון אלה הילדים של לימוזין. לקבוצה משק גידול בקר עצמאי! ועל כן, הבשר של בורגר סאלון הוא לא רק טרי, אלה גם ממש נטחן במקום.

כשהבשר טוב לא צריך יותר. בשר הוא המרכיב הכי חשוב. ובבורגר סאלון זה בדיוק המקום לאכול המבורגר. לא הגעתי לסניף ברמת השרון (סוקולוב 111 רמה"ש) עם רמת ציפיות גבוהה. לקחתי בתחילה המבורגר קלאסי. ללא תוספות ויטשטשו את טעם הבשר. 

ההמבורגר של בורגר סאלון הגיע לשולחני ללא ציפיות. 'כולה המבורגר' אני אומרת לעצמי. ואז אחרי הביס הראשון אני מבינה. ההמבורגר היה נימוח ועסיסי, סופר טעים! לא היה צריך אפשר רוטב או ליווי (למרות ארבעת הרטבים הום מייד היו מעולים, לא היה בהם צורך). גם ההמבורגר עצמו מגיע רק עם מלח, פלפל ובצל קצוץ. יותר הקציצה לא עובדה או תובלה יתר על המידה. הקציצה המדויקת הזו נחה על לחמנייה אפויה במקום. והאמת? היה לי מאוד עצוב שההמבורגר שלי נגמר! מאוד! פשוט המבורגר מושלם. 

אחרי הפרידה הקשה מההמבורגר, קבלנו גם לחמניית סלופי ג'ו עם ירקות ופטריות. גם כאן הבקר הטרי היה מעולה. ואנחנו כבר התחלנו להישבה בקסמי בורגר סאלון.  ואז הגיע מנת הבשר שחתמה לנו את הערב. והייתה שוב - להפתעה!
מנת 'פלאפל ארגנטינאי' של קציצות בשר מצופות ומטוגנות פירורי לחם. מנה פשוטה וטעימה. שוב -  כי בבורגר סאלון הבשר גם טרי וגם מטופל כיאות מרגע גידול הבקר. 
אני? אני התחלתי לאהוב המבורגרים. אבל רק בבורגר סאלון!

1-700-705-715
11:00 ל-23:00 
לא כשר








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...