יום חמישי, 26 במאי 2016

אורבנו -גם מקום עם הופעות גם טעים

את אורבנו הביסטרו היפואי אני מכירה כבר שנה. השילוב של אוכל פשוט וטוב עם פלטפורמה נהדרת להופעות אינטימיות, יצרו לדעתי את התמהיל המושלם לבילוי.

אז במה התחיל הבילוי השבועי שלי ושל אלמוג? התחלנו עם דרינק קטן. אחרי שהתיישבנו בחלל הפנימי של אורבנו מתחת לקשתות העתיקות.

חיממנו מנועים קוקטיל HUNK מעולה עם וודקה וניל, מיץ אננס ודובדבן מסוכר. לצד שרדונה קריר ורענן.

המשכנו עם טרטר מוסר עם אבוקדו, בצל ירוק, כוסברה ופלפל חריף מנה מצוינת כתמיד. בסלטים פעם גיוונו עם סלט רוקט וארטישוק אלה רומנה צלוי) בוויניגרט הדרים ופרוסות שקדים. סלט מלא חיים, ירוק וטעים!! 

בעיקרית נשנשנו מלאי כופתה חביבה שהוגשה לצד אורז. אך הדניס על הגריל גנב את ההצגה עם שני נתחים טעימים, טריים ועסיסיים. עשויים בדיוק איך שאיך אוהבת. טיפה צרובים מלאים בטעם. אם אתם לוקחים את הדג עם הצ'יפס - המלצה שלי לקחת את האיולי והאיולי צ'יפוטלה של אורבנו. לטבול ולהתמכר!

אנחנו זכינו בהופעה של יותם בן חורין שהייתה מעולה!!! לאורבנו הופעות 3 פעמים בשבוע כדאי תמיד להתעדכן!
קינחנו עם פאי לימון חביב ועם קינוח קדאיף סופר טרי עם קרם פטיסייר ופירות מקורמלים. אם רוצים להגיע ללב שלי. צריך לבקש את המתכון של הקינוח המעולה הזה. טעים טעים טעים. הרוטב המסוכר של הפירות נטף על הקדאיף הפריך והפך אותו לממכר עם קצת פטיסייר. שלמות בסוף הארוחה.

אורבנו
עולי ציון 2 יפו
03-6322490


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...