יום שלישי, 24 במאי 2016

לולה וקובה - נווה המדבר של הוד השרון

לולה וקובה זה ביסטרו מקסים בהוד השרון. כזה שמתאים לכל ארוע או אירוח. לקפה על שהבוקר בכפכפים, ישיבות לימודים או ארוחה לאורחים מחו"ל. לולה וקובה עונה על כל הצרכים של כולם. למה? כי המוטו של 'לולה וקובה' זה לחבק את הלקוחות. ולבוא בטוב!


ללולה וקובה תפריט בוקר, צהריים וערב. אחרי נסיעה בת דקות בודדות בשעות הערב, חנייה במגרש החניה הסמוך, אני ושרית ידענו שבאנו ליהנות!
למרות שתפריט הערב רווי מנות בשריות, חלביות ופירות ים, החלטנו ללכת על הקו הצמחוני יותר. את הערב התחלנו עם כרובית צלויה עם רוטב קיסר, פרמז'ן ובצל ירוק. כמה פשוט - ככה טעים. רוטב הקיסר עשה טוב לכרובית הפרמז'ן הוסיף מליחות, הבצל הירוק מעט חריפות והכל במינון המושלם. 

פולנטה פטריות, בזיליקום ופרמז'ן. הייתה עדינה, מתקתקה ומנחמת. בלולה וקובה מנחמים עם אוכל טוב גם בקיץ. 
סלט עגבניות שרי, עגבניות צלויות קרעי לחם, קרעי מוצרלה, זיתי קלמטה וויניגרט שרי היה פשוט מעולה. העגבניות הצלויות הצטמקו והפכו בשרניות יותר, קרעי המוצרלה ספגו את טעמי הרוטב והכל הפך וויטלי וממכר גם יחד. כזה סלט שבא לכם בכל ארוחה. 

סלמון בגריל עם פירה עם תרד ובצל הייתה עיקרית המשובחת שלנו. סלמון היה טעים, צלוי קלות, התרד והבצל הוסיפו עידון לפירה. האוכל בלולה וקובה הוא פשוט וטעים, האווירה היא משפחתית ורגועה. כמו להיכנס לסלון שתמיד רצית. 
קינחנו עם טרמיסו קלאסי ומלבי על בסיס קרם קוקוס ללא גלוטן. נימוח וקרמי. 
לולה וקובה נווה המדבר של הוד השרון. הם העובדה שאפשר לעשות מקומות פשוטים וטובים. למקומות טובים הלקוחות חוזרים. גם לחיבוק!
לולה וקובה
מבוא קדם 5 הוד השרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...