יום חמישי, 5 במאי 2016

TYO - לנחות בטוקיו


 זה כבר מעל לעשור שהסושי בתל אביב הוא שם דבר. לפני כשנה נפתחה מול כלבו שלום TYO סושייה אמיתית. TYO לא סתם נקראת על שם נמל התעופה בטוקיו. כשנכנסים אליה, היא מבאמת משרה אוירה אחרת. גם בשירות, גם באווירה. 



אז האווירה ב TYO היא ממש טוקיו. בעיצוב העץ הנקי, בקייס הסכום, בשירות, וברוגע. עסקית ב TYO מבוססת על מנת פתיחה, מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר המנה העיקרית.



לפתיחה לקחנו אגדשי טופו. מנה שאני מזמינה כמעט בכל אסייתית שאבקר. אין ספק זו היתה המנה הנימוחה ביותר והטעימה. שרית היתה סקפטית מהמנה, אך גם היא נכבשה בקסמיה. פתחנו עם סלט טונה צרובה, אצות וואקמה, שבבי בצלים לבנים. יחד עם טטאקי פילה בקר עם צ'ילי, בצל ירוק, ג'ינג'ר כתוש ופונזו. שהיה עסיסי ומשובח. הקסם.. הקסם היה בטונה הסופר טרייה, יפת מראה וטעם. שהוגשה על סלטון מרענן. ב TYO מתהדרים במנות יפניות מסורתיות, אם חשקה נפשכם במנת ה LUNCH BOX המסורתית. ניתן למצוא אותה פה! בתאי עץ מסתתרות מנות דגל מהמטבח היפני מוקטנות. קיבלנו אורז מטוגן עם סלמון וטיביקו, סלט טונה קר, ירקות בטמפורה, וסושי.
מנה עיקרית שניה שלנו היתה קומבינציה TYO עם יחידות סלמון לימון מרענן, ספייסי טונה מצויינת, סלמון סקין טעים מאוד, ניגירי וסשימי סלמון. 

אין ספק, כל כך נהננו, TYO היא באמת לנחות בטוקיו תפרגנו לעצמכם את המנות האלה! 

*****
TYO
מונטפיורי 7
תל אביב





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...