יום ראשון, 19 במרץ 2017

בוסתן 15 טבעונית קטנה עם פוטנציאל

השבוע התארחתי ב'בוסתן 15' הטבעונית החדשה במונטיפיורי 15 בתל אביב. נכנסתי בלי הרבה ציפיות. המקום נראה פשוט מידי ולא מתיימר. אבל עם הגעת המנות הם התחילו להוכיח את עצמם. 'בוסתן 15' היא מסעדה טבעונית שמכינה מנות ללא תחליפים וללא טופו שזה חידוש דיי מרענן בגזרת הטבעוניות. 
התחלנו את הבראנץ' שלנו עם מנת חומוס, מנת כרובית, קרפצ'יו סלק מבושל מעולה. שכולם היו טובים וטעימים. ההברקה הגיעה מכיוון מזאט קטן וגאוני של חצילים טחונים עם שלל אגוזים. מלא טעם, מלא חן. וכן... סוף סוף יש לטבעונים משהו חדש למרוח על הלחם שהוא על בסיס חומרי גלם טבעיים ולא תעשייתיים. מלא טעם, עם מרקם קרמי-אגוזי. אני אומרת לכם - יש פה הברקה מסוג חדש. ממרח שהייתי שמחה לקחת הביתה... אולי זה רעיון טוב ל'בוסתן 15'.

 המשכנו עם מנת קציצות כרישה בתיבול מזרחי עם מג'דרה ברוטב עגבניות. מנה פשוט מעולה. קציצות נימוחות, עסיסיות, תיבול שלא טעמתי כזה בקציצות טבעוניות. מלא טעם, מלא חיים ומשתלב מצוין על מנת המג'דרה. ביקשנו עוד טיפה מרוטב העגבניות העסיסי הזה וקיבלנו מנה מנצחת.
היום הטבעוני שלנו התסיים עם שייק פירות מעולה במקום קינוח. גם מתוק  וגם ממלא כמו 2 ארוחות.

בוסתן 15
מונטפיורי 15, תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...