יום שלישי, 21 במרץ 2017

ספייסהאוס גם בביקור השני גילינו נבחרת מנצחת





בר הספייסהאוס בדיזנגוף, הוא הבר עם האווירה הכי מיוחדת באזור. לא מדובר בבר אלגנטי רגיל. אלה בר בעיצוב חם סטייל שנות ה 50 -  אם עברתם בדיזנגוף וראיתם מקום דמי בית מרקחת משנות ה 50 והרמתם גבה, כנראה שנתקלתם בספייהאוס. בפנים, לא רק אוירה קסומה שמחזיקה אחורה... כנראה כולנו נמצא את גלגולינו הקודם פה, פשוט נעים להיכנס לעננת הסטייל הזו. על הכוסות והקנקנים  - מבחנות ופיפיטות, על הקוקטיילים - חומרי גלם מיוחדים כולל פירות מיובשים במקום (אל תפספסו את התפוז הכי טעים), על הווטרינריה תלויות חזיות ישנות והכל מרשים מתקופה אחרת.
התחלנו את הערב שלנו עם קוקטייל ESCOBAR FAVORITE עם רום, סוכר דלקים, חלב קוקוס ואננס שהוגש בבקבוק מעבדה והיה לא רק יפה, אלה גם טעים מאוד ואלכוהולי במידה. המשכנו עם THE THING עם גי'נג'ר, ג'ין, ליקר מנדרינה, מחית פירות ויער ונגיעת בירת גי'נג'ר. הייתה לקוקטייל המתוחכם יותר בערב הזה.
ערבי יום שני ספייסהאוס מפנקת עם להקת ג'אז במקום, אל תשכחו שכל יום גם 1+1 בין השעות 18-21. ראוי לציין שגם אחרי שעות הדיל הקהל לא מפסיק לבוא. מכל הגילאים,מקומיים ותיירים. והמקום רחב ידיים - מארח את כולם.
כשקוקטייל ליחיד מוגש בבקבוק
המשכנו עם מנות פרי ידיה של שפית סבינה וולדמן. התחלנו עם מנת כרובית מטוגנת עם חמאת בוטנים, מנה סופר טעימה, קרמית ונימוחה. ממש הנשנוש המנחם.  
כרובית עם חמאת בוטנים וזאץץץ לימון
המכשכנו עם סביצ'ה הביתה עם דג לבן ג'ינג'ר ותפוחי עץ ירוקים קצוצים דק דק. מיני בורגרים היו טעימים מאוד!!! ובעלי כמות בקר נכבדת להמבורגר מיני - שאפו. מנת הפיש אנד צ'יפס שקיבלנו היתה מאוד טעימה. קטנה ומממכרת. כמה שאנחנו שומרות על גזרה את זה לא יכולנו להפסיק לאכול וכה יסלחו לנו אלוהי חדר הכושר! המנה טעימה ואנחנו בחורות ללא גבולות. כמו שצריך בספייסהאוס.
מיני בורגר לעת צרה...

אוהבות מאוד
ספייסהאוס
דיזנגוף 117 תל אביב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...