יום שלישי, 14 במרץ 2017

המעדנייה הטעימה והכשרה נפתחה ברחוב החשמונאים - דליקטסים

לפני 3 חודשים הוקמה בתל אביב מעדניית בוטיק - דליקטסים. זו לא עוד מעדנייה, זו מעדנייה שהיא עולם קולינרי שלם. בדליקטסים תוכלו למצוא מגוון מוצרי מדף ומקרר. בשלל מוצרי המדף שאתם רגילים, תוכלו למצוא מוצרים ברמות מחיר הכי זולות שאני הכרתי וראיתי. לדליקטסים ארבעה תחומים: מעדנייה עם מוצרי מדף ומקרר, מעדניית גבינות מיובאות כשרות, מעדניית נקניקים ומעדניית אוכל מוכן - לאכול במקום או לקחת הביתה או למשרד (הכל כשר).

בין מוצרי המדף ניתן למצוא גם מוצרי שלא ניתן להשיג בכל מקום: פסטה טרייה קפואה, בורקסים קפואים, כריכים מלחם כפרי צרפתי חצי מלא (בקרוב פרנות ומיני בגטים).

במתחם הגבינות הכשרות מכל העולם ניתן למצוא גאודות אמיתיות מהולנד, קונטה מנורמדי, פרמז'ן גרנה פדאנה מקורי וכו.

במתחם היבשים-חמוצים ניתן למצוא פירות יבשים איכותיים, מרמלדות, חבושים מתוקים, זיתים מיובאים, חלקם מטובלים במקום, תבלינים טריים, קטניות לבית וכו.
ה-מעדנייה החמה של 'דליקטסים' מכילה כל טוב. היא בעצם גולת הכותרת של דליקטסים. אפשר לאכול (במקום או לקחת - חימום עצמי): סלמון צלוי ברוטב עשבי תיבול או רוטב אסייתי, עוף צלוי ביתי, סטייק חזה עוף אסייתי 300 גרם רך,  חריימה לוקוס, ראגו  בקר 8 שעות על פתילייה, קציצות בקר מצויינות ברוטב של כרישה וצימוקים. אבל הכי טעימות/מפתיעות/נימוחות היו קציצות הבקר ברוטב מרוקאי - בכל סוגי הקציצות נשמר האיזון המבורך של כמעט 100% בשר עם רמת נימוחות, לא קשים מידי, אבל עסיסיים. מלאים בטעם אבל גם עדינים. גם קציצות העוף ברוטב סופריטו היו טעימות ושמרו על האיזון הטוב של בשר נימוך עם טעם עדין. ועד שלל תבשילים שכבר לא הספקתי לטעום - כמו כולל תוספות אורז/קינואה/בורגול אדום מעולה וכו.
גם באנטיפסטי 'דליקטסים' נותנים טאץ' מיוחד: חציל באורגנו, גזר במרווה, זוקיני בנענע וכו. עסקית בדליקטסים' כוללת מנה, תוספת חמה סלט. סלטי הבית של ד'ליקטסים' מוכנים כל יום, סופר טריים ומאוד טעימים. טעמתי: כרובית בטחינה, חצילי מרוקאי, חציל בטחינה, סלט ארטישוק, ביש בש, סלט כרוב ועוד. הכל היה מאוד טעים.
גם על המטוגנים (לשבת או לארוז) 'דליקטסים' לא פוסחת. עם תפוח אדמה ממולא פטריות, סמבוסק חומוס, קובה בשר, לביבות כרישה, כרובית וברוקולי מטוגנות, קציצות קינואה וקציצות עדשים.

יש פה הכל. וטעים. וכשר.
תבואו!!!


דליקטסים- מעדניית בוטיק 

טלפון: 03-9797930
כתובת: החשמונאים 95 תל אביב
שעות פעילות: ראשון - חמישי 8:00-20:00
שישי 8:00 עד שעה לפני כניסת שבת
 כשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...