יום ראשון, 19 במרץ 2017

שלו ביער מארחת את עומר עילוואן - כל הפרטים!

 מי לא רוצה ארוחת ערב ליד האח.... דבר שלפי דעתי כל אחד חייב לעשות לפחות פעם בחיים. מסעדת 'שלו ביער' החלה את דרכה לפני כעשור כמסעדת שף. לאורך השנים נפרד השף והמסעדה המשיכה לתפקד כמסעדה רומנטית.
אני כבר ביקרתי בשלו ביער' אבל הפעם הגעתי בשעת ערב והתיישבתי ליד האח. פעם ראשונה שאני סועדת מול האח הגדול הזה ותאמינו לי זו חוויה אמיתית. 
התחלנו את הערב שלנו מול האח עם לחמניות עשבי תיבול ולחם מחמצת עם סלק לצד ממרח קישוא כרישה ונענע וממרח איולי בצל ובזיליקום. בשר טלה קצוץ עטף קדאיף עם נגיעות טחינה הייתה מנה ראשונה נהדרת. המשכנו עם ריזוטו פטריות עטוף בפירורי לחם. הריזוטו היה טוב ולא היה צורך בפירורי הלחם. להפך.
קרפצ'יו בקר עם אננס טרי מקורמל הייתה המבריקה שבמנות ועשתה לנו טוב על הנשמה. באמת כיף של מנה מתקתקה אבל עם טוויסט. גם מקורית גם סופר טעימה. זה באמת היה רגע עונג. 
סורבה מרלו ריכך לנו את החך ואיזן טעמים לפני הגעת רביולי הטלה. 
המשכנו וקינחנו עם מרנג פירות יער ופסיפלורה עם קצפת בארומת יוזו. טעים, כיפי, קליל, מתקתק קינוח שיעלה לנו את רמת הסוכר ולא יעייף אותנו חזרה הביתה.

ביום חמישי ה27.4, השף עומר עילואן מגיע להתארח במסעדת שלו ביער, השף המוערך, עד לא מכבר השף של מסעדת עלי גפן ובוגר תוכנית הראליטי משחקי השף, יגיע להתארח במטבחה של רוני גליקו במסעדת שלו ביער בקריית טבעון. השניים נפגשו מספר פעמים לקראת הערב המיוחד וייצרו ארוחה שלמה פרי יצירתם, הארוחה כוללת: מנת פתיחה, 3 מנות ראשונות, מנת בינים, 2 מנות עיקריות ו2 קינוחים. עלות לזוג היא  420 ש"ח  

כדי להשלים את האווירה המיוחדת במהלך הערב יופיע נגן העוד ירדן ארז בשלל יצירות ופינוקי ערק מקומי (יקב סריד) יחולקו לסועדים ללא עלות




שלו ביער
‏04-9831837‏


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...