יום ראשון, 26 במרץ 2017

הבראנץ' הזוגי של משק ברזילי



בראנץ' בשבת זה תמיד הזמן לאכול משהו בנחת, בשמש החורפית החמימה, אם  אפשר משהו בריא ו.. טבעי. אנחנו הלכנו על כל הקופה. ארוחת בראנץ' זוגית בבוקר שבת במשק ברזילי בנווה צדק. המתחם קסום, המיקום נהדר, השמש בדיוק מכוונת אלינו וכל שנותר הוא באמת רק ליהנות. אז הפעם - בגזרה הטבעונית. מי שמכיר אותי יודע שאני נמנעת מחלב וגם קמח לבן הוא כבר לא חבר טוב, אז כל הדרכים מובילות למשק ברזילי.
לחם ללא גלוטן עם ממרח חצילים וממרח לימון כבוש
התחלנו את בראנץ' השבת שלנו עם גבינת קשיו, טחינה, ריבה, חמאת קוקוס, כרובית מוקפצת עם ירקות וסלט ירקות קצוץ. איולי שום שמיר מעולה, וגבינת קשיו זיתים נהדרת. אנחנו הגדלנו לעשות וביקשנו לחם ללא גלוטן. אם כבר בריאים אז עד הסוף. הלחם היה מאוד טעים. בגלוטן חטאנו עם קלצונה גבינת קשיו ועלים ירוקים שגם חוטאת כמוני אהבה והתלהבה מהביס שהיא לקחה. אחרי שהתענגנו  על עוד ביס ועוד פרוסת לחם מרוחה בגבינה/טחינה/ריבה ושאר ירקות, אהבנו מאוד פאנג'בי חצילים (גם חלק מהבראנץ') לקחנו את הגרסה ללא גלוטן - לחם ללא גלוטן (במקום פיתה) עם ממרח חצילים טבעוני וממרח לימון כבוש. כל ביס מושלם. 
פריטטה
הפריטטה הטבעונית, שהשלימה את ארוחת הבוקר היתה נהדרת וטעימה. בלי נשכח את הקוקטיילים שליוו אותנו בארוחה (אני בחרתי  בשייק עם בננה, פקאן, סלאן וקינמון על בסיס חלב שקדים ועוד והבחור שאיתי בשייק אנרגיה עם תפוח, נענע, סלרי, מלפפון, תמרים, לימון, חסה ופטרוזיליה. 
שברי שוקולד מריר טחינה עם קליפטת הדר מסוכרות. עונג של טקס...
גם קינוח טעים כלול בעסקה. וכמה קטן, ככה מפתיע. דפדפי שוקולד מריר עם טחינה (אל תחפשו אותה היא בתוך השוקולד), המוגשים לצד קליפות הדר מסוכרות. לדוג דף, להניח עליו פיסת הדר מסוכרת ולהינות מכל העולם. טעים, טבעוני, מתוק, שעושה חיוך טוב על הפנים! 




אהבנו
משק ברזילי
03-5166329
אחד העם 6 תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...