יום שלישי, 28 במרץ 2017

'ביוטיס' עושות אותך יפה יותר!


בתור אחת ש'החיים הטובים' זה אצלה מקצוע, כבר התנסיתי במספר מכוני יופי. גיליתי לפני מספר חודשים את 'ביוטיס' בכיכר המדינה. 'ביוטיס' שוכנת בקומה העליונה של מספרתו של מעצב השיער עמיר מזרחי. אומנם 'ביוטיס' בקושי נראים, אך כמה שהן קטנות - ככה הן גדולות. ב'ביוטיס' שתי מנהלות: ג'וי ויולי, שמנהלות את המכון ביד רמה. 
אפשר לעשות שם פדיקור, מניקור, ג'ל, טיפול פנים מבית ג'רנטיק העולמי, הלחמת ריסים וכו.

בתור נסיינית אני חייבת לציין שב'ביוטיס' עשיתי את לק הג'ל הכי טוב שהיה לי. בדוק! 
גם אחת מטיפולי הפנים הטובים והמקצועיים שעברתי - הקוסמטיקאית אבחנה את עור הפנים, ליחחה אותו ומלאה אותו חיוניות, תוך מתן עצות תזונתיות למראה עור ולשמירה על עור הפנים - הקוסמטיקאית מאבחנת כל עור לגופו. יישמתי את ההמלצות שלה וגם ראיתי שיפור במראה הפנים והכהויות בעיניים שלי התמתנו. 
השבוע קיבלתי טיפול פדיקור מניקור. ב'ביוטיס' השירות הוא לא רק הכי חם שיש, אלה הכי מקצועי!!! אני פשוט מרגישה שאני בידיים טובות - לא משנה מי מבין 6 המטפלות, ישרתו אותי. אני תמיד אצא מרוצה.
שמחה וטובת לב יצאתי מ'ביוטיס' עם רגל וידיים יפות, נכנסתי לאחת החנויות בכיכר המדינה להמשיך להסתובב, המוכרת בחנות שאלה אותי: "איפה עשית מניקור?", עניתי: "פה ב'ביוטיס'' והיא ענתה: "אין על ה'ביוטיס' הן הכי טובות!"

הסכמנו פה אחד!

'ביוטיס' 
ה' באייר 40 בתוך המספרה של עמיר מזרחי
077-2000155

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...