יום רביעי, 1 במרץ 2017

MASTER FISH הדגים המגניבה והכשרה באלנבי רוטשילד

מאסטר פוד היא חברה לייבוא ושיווק בשר ודגים שהוקמה ב 1951. מאסטר פוד מייבאים דגים מכל העולם דגים: נורווגיה, קפריסין, יוון, טורקיה, מצריים, ורחבי אפריקה. גם  בארץ יש למאסטר פוד גידול מקומי. הכל דגים 100% טבעי, סחורה ברמה גבוהה, גם המיובאת והגידול המקומי. השנה חברו אנשי מאסטר פוד לשף שמואל כבודי (השף ליליות לשעבר) ופתחו בשוק אלנבי-רוטשילד את MASTER FISH, מכולת דגים ומסעדה על בסיס מנות דגים.
 MASTER FISH הם לא רק מאסטרים למנות דגים, הם גם מכולת דגים טריים. ואם כבר מסעדת דגים, אז תנו לטובים ביותר לפתוח אותה! והכי כיף שהמקום כשר! הכשרה היחידה בשוק אלנבי רוטשילד!
 התחלנו עם מנת קינואה חמה ברוטב עגבניות עם קבב בורי ונילוס טרי! הקבב היה טעים ומעולה. דג הנסיכה שבקבב מיובא טרי מקניה והטעם היה בהתאם. הקינואה החמה גם היתה מצויינת מפני עצמה אחלה תוספת. 
המשכנו עם מנת לביבה תפוחי אדמה עם פילה בורי ברוטב של זרעי כוסברה, שומר ויוגורט. גם כאן כמו בכל מנה של MASTER FISH הדגים המעולים מככבים. אבל לאחרונה לא היינו מוכנות: 
 נתחי פילה מושט על אורז עגול עם צ'רצ'י מרדומה וכוסברה. היתה מנת ההפתעה שלנו. נתחי המושט היו מושט-למים. גם אם אתה מלאים עד  מקום, לא תספיקו לנשנש מהמנה הזו. 
גם סלט ירקות קצוץ עם בורי וטחינה רענן אותנו בין ביס לביס! 

היה דגי ומושלם!!

MASTER FISH 
שוק אלנבי רוטשילד, תל אביב
כשר!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...