יום שלישי, 7 במרץ 2017

זוט אלורס התל אביבית של גבעתיים

זוט אלרוס הוא הבר החדש שכל גבעתיים מדברת עליו. האמת, שגם לתל אביב הגיעה השמועה לאוזננו. אז הלכנו לתהות על קנקנה של הזוט. ולתת את דינה.
לזוט אלורס מתחם ישיבה חיצוני ופנימי. התיישבנו בחלל הפנימי. שעת ערב מאוד מוקדמת והמקום היה מלא. כמעט עד אפס מקום. הבשורה אומרת שמזוט אלורס יוצאים משבחים ומבושמים. התחלנו בחומוס 3 טעמים שהגיע בטעם קלאסי, חומוס סלק וחומוס קארי מנה חביבה וצבעונית. המשכנו עם סלט שוק משגע עם פטריות יערה ועגבניות מעולות ופלפלונים סופר טריים (להבא עדיף גם לחתוך את הגבעול). 
סלט בורטה היה מעולה - פה באמת יש חידוש כי אין הרבה מקומות שמחזיקים את הגבינה הזו. בורטה היא גרסה רכה של מוצרלה. כדור מוצרלה שתוכו טומן מוצרלה נוזלית וכיפית. זה היה שאפו גדול. טעים ונחמד. בכלל הזוט חזקים בסלטים וזה כל הכבוד. גם שיפודי המוצרלה עם העגבניות המיובשות היה נשנוש טעים. הסביצ'ה מוסר גם היה נחמד מאוד.
'סטייק אלורס' היה נתחי סינטה פרוסים עם טחינה היתה לעיקרית החביבה עלי. נתחים טובים, עסיסיים, עם טחינה, עגבניות וחריף - כי פשוט לא צריך יותר.
 קינחנו עם עוגת שוקולד חמה וטעימה. זוט אלרוס מציגים חידוש של עוגת השוקולד החמה, רק טעימה הרבה יותר. עשירה, מעולה ומוגשת עם תותים ומקרונים - בדיוק הדרך להגיע ללב שלי.  

 זוט אלורס (לעזאזל בספרדית)
כצנלסון 67, גבעתיים
פתוח כל יום החל מ 19

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...