יום שלישי, 21 במרץ 2017

Scissors | ניסים פרץ כמעט 20 שנה של אומנות בעיצוב השיער

 New haircut ✂✂✂ @nisimperez @temek 💞
בדרך כלל אני רגילה לראות באמצע היום מספרות בתל אביב חצי ריקות, עם מעצבי שיער שיושבים רגל על רגל וממתינים ללקוחות. הגעתי השבוע למספרת "Scissors | ניסים פרץ" ולא האמנתי למראה עיניי. שעת צהריים, תחילת שבוע, ניסים וארבעת מעצבי השיער תחתיו, עובדים ללא הרף. אם תביטו מבחוץ תראו מספרה קטנה. אבל כמה קטנה, ככה מיוחדת ועם ביקוש היסטרי. אמצע היום והמספרה כמרקחה, אנשים לא מפסיקים להגיע: נשים, גברים, ידוענים ואנונימיים. כולם רוצים להינות מהאומנות בScissors | ניסים פרץ ובצדק.
על ניצוח המספרה עומד ניסים פרץ. ניסים בעל ותק של 19 שנה בתחום, שהתמחה ועדיין הולך להשתלמויות בלונדון. ניסים הוא השגריר של מותג LABAEL M בארץ - המותג המקצועי של TONY AND GUY. ניסים עורך השתלמויות והדרכות לספרים ברחבי הארץ וכמו כן מבצעים ניסים ומספרת Scissors פעם בשנה את ה FASHION FIX של LABEL M תצוגת עשרת עיצובי השיער לקיץ הקרוב. 
ובכלל - ניסים והצוות מכתיבים ומנווטים את עיצוב השיער לקיץ הקרוב בארץ. אז אם תהיתי, איך יכול להיות שהמספרה שלהם מפוצצת באמצע היום ואילו אצל השכנות דממה - מכאן התשובה. מדובר בחבורה של מקצועניים אמיתיים. ניסים, נתן, יניב אליאור ושאר הצוות.
כאן שיפוצים...זכיתי לתספורת מעולה מתאימה לאורך הפנים שלי עם זוויות חיתוך מחמיאות לפנים ולשיער ו... גולת הכותרת גוונים סגולים שעושים לי מצב רוח!
השירות מעולה, מזמן לא נהניתי להיות כך במספרה. נעים, משעשע וכיפי. והשיער הכי מחמיא לי

בוקר טוב, השיער הסגול שלך חזרמומלץ מאוד
Scissors | ניסים פרץ 
קינג ג'ורג' 68 תל אביב
03-5255232




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...